PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gdyńska Riviera stanęła do rywalizacji z Ikeą

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 wrz 2016 11:37

Gdyńska Riviera stanęła do rywalizacji z Ikeą Riviera Gdynia

Kampania "RodzINNA Riviera", stworzona przez gdyński zespół firmy Mayland Real Estate zarządzającej Centrum Riviera w Gdyni, we współpracy z agencjami Whizbrand Group oraz Bridge Media, została nominowana w kategorii Retail do Effie Awards Poland 2016. Centrum rywalizuje w swojej kategorii z takimi markami jak Ikea, Lidl czy Żabka. Zwycięskie nominacje zostaną ogłoszone na uroczystej gali 24 października.

REKLAMA

W historii Nagrody Effie, przyznawanej w Polsce od 2009 roku, jest to pierwsza nominacja kampanii centrum handlowego. Decyzję o nominacji podjęło jury, w którego w skład wchodzą dyrektorzy marketingu najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku oraz szefowie agencji marketingowych.

Centrum Riviera rywalizuje w swojej kategorii z markami Ikea, Lidl oraz Żabka i ich ogólnopolskimi kampaniami, przygotowanymi przez gigantów rynku reklamowego. Dołączenie lokalnej kampanii do listy nominowanych to ogromny sukces. „RodzINNA Riviera” odnosi się do inspirujących rozwiązań, przywołujących na myśl rodzinne zakupy. Konsekwentnie realizowana strategia dbania o przyjazny wymiar zakupów, starannie dopasowana do zdefiniowanej grupy docelowej, oparta o lokalny kontekst, a także kreatywna praca nad kampanią sprawiły, że Riviera wyróżnia się na trójmiejskim rynku centrów handlowych.

Ważnym aspektem funkcjonowania Centrum jest rodzina. Spójna strategia, wdrażana na nośnikach komunikacji wewnątrz centrum oraz w komunikacji zewnętrznej: radio, prasa, internet oraz strategia outdoorowa, podkreśla nie tylko atuty Riviery, ale pokazuje także jak ważne jest wspólne spędzanie czasu wolnego i dzielenie się nim z najbliższymi.

Efektywna komunikacja dostosowana do charakteru i oferty centrum handlowego oraz profilu jego klientów zaowocowała dwucyfrowymi wzrostami odwiedzalności centrum, a także retencji klientów i obrotów realizowanych przez najemców Riviery.

Effie Awards to prestiżowy konkurs marketingowy. Wyznacza rynkowe standardy efektywności oraz promuje wybitne działania komunikacyjne. Nominacja podkreśla znaczenie przemyślanej strategii i znalezienie własnego języka komunikacji produktu jakim jest centrum handlowe, dla osiągania realnych celów biznesowych.

Spółka Mayland Real Estate wybudowała i otworzyła Cenrum Riviera w październiku 2013 roku i nieprzerwanie nim zarządza. We wrześniu 2015 obiekt został zakupiony przez fundusz inwestycyjny Union Investment za kwotę ok. 300 mln euro.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA