PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gdyński Klif ma sposób na podniesienie wakacyjnej odwiedzalności

  • Autor: propertynews.pl
  • 17 lip 2015 10:51

Centrum handlowe Klif Gdynia podejmuje działania mające na celu wypromowanie marki wśród turystów dzięki czemu, co roku w wakacje notuje wzrosty odwiedzalności i obrotów.

REKLAMA

- Większość obiektów handlowych w wakacje zmaga się z tzw. „sezonem ogórkowym”, natomiast w gdyńskim Klifie obserwujemy znaczne pobudzenie aktywności klientów. Jest to związane m.i. z wyjątkową lokalizacją naszego centrum, które może korzystać z dobrodziejstw sezonu urlopowego, ale przede wszystkim atrakcyjnymi sklepami. Jednak największym wyzwaniem jest niestandardowe podejście do kwestii promocji i reklamy – musimy w krótkim czasie dać się poznać i zachęcić do wizyty osoby, które są tu tydzień, dwa lub krócej. – komentuje Agnieszka Sawicka, Associate Director AEW Europe, zarządzająca obiektem Klif Gdynia Centrum Handlowe.

Wśród działań podejmowanych przez gdyński Klif znajdują się aktywności na trójmiejskich plażach, informatory dla gości wyselekcjonowanych hoteli oraz współpraca z partnerami, którzy swoje działania kierują do zbliżonej grupy klientów.

W tym roku Klif nawiązał współpracę z Sopockim Klubem Tenisowym, jest też partnerem Volvo Gdynia Sailing Days, a w ramach współpracy z GSC Yachting jednym ze sponsorów 49er Grand Prix Gdynia w sierpniu. Również dzięki ścisłej współpracy z gdyńskim magistratem, flagi z logo i wizerunkiem Klif wiszą na ul. Świętojańskiej, będącej jedną z głównych ulic Gdyni. Wszystkie te aktywności zapewniają stałą obecność i widoczność marki w kluczowych turystycznie destynacjach podczas całego sezonu wakacyjnego.

Klif Centrum Handlowe powstało w Gdyni w 1996 r. Klienci znajdą tu ofertę polskich i zagranicznych marek, w tym wielu niedostępnych w innych centrach handlowych w Trójmieście, takich jak m.in.: Bizuu, Bohoboco, Brunello Cucinelli, H.I.G.H (Charme), C.K. Jeans, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Marciano Guess, Max Mara, Patrizia Pepe, Pennyblack, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy HilfigerTailored i Versace. Obecne są również znane i lubiane sieciowe marki odzieżowe: H&M, Zara, Zara Kids, Reserved oraz salony z branży kosmetycznej tj. Douglas, Sephora, Super-Pharm i Rossmann Lux. Ofertę uzupełniają delikatesy Alma oraz placówka mBanku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA