PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gdzie najlepiej dbają o klienta

  • Autor: propertynews.pl
  • 22 kwi 2016 13:30

Gdzie najlepiej dbają o klienta fot. Shutterstock

Wólczanka, Gino Rossi oraz Massimo Dutti – to trzy sieci handlowe w Polsce z najlepszą obsługą klienta – wynika z badania przeprowadzonego przed Daymaker. Firma wzięła pod lupę 152 sieci handlowe różnych branż i prawie 800 sklepów w naszym kraju.

REKLAMA

W dziesiątce sieci z najlepszą obsługą klientów znalazły się kolejno:

  • Paris Optique
  • Lancerto
  • Swiss
  • Neonet
  • Tape A L'oeil
  • Oysho
  • Sinsay

Daymaker ocenia poziom obsługi klienta w handlu detalicznym na terytorium całej Europy od 2009 r. Metoda pomiaru nazywana jest metodą Mystery Shopping (metoda „Tajemniczego klientaˮ) i polega na tym, że sklepy odwiedzane są przez przeszkolonych obserwatorów.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA