PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gdzie najlepiej dbają o klienta

  • Autor: propertynews.pl
  • 22 kwi 2016 13:30

Gdzie najlepiej dbają o klienta fot. Shutterstock

Wólczanka, Gino Rossi oraz Massimo Dutti – to trzy sieci handlowe w Polsce z najlepszą obsługą klienta – wynika z badania przeprowadzonego przed Daymaker. Firma wzięła pod lupę 152 sieci handlowe różnych branż i prawie 800 sklepów w naszym kraju.

REKLAMA

W dziesiątce sieci z najlepszą obsługą klientów znalazły się kolejno:

  • Paris Optique
  • Lancerto
  • Swiss
  • Neonet
  • Tape A L'oeil
  • Oysho
  • Sinsay

Daymaker ocenia poziom obsługi klienta w handlu detalicznym na terytorium całej Europy od 2009 r. Metoda pomiaru nazywana jest metodą Mystery Shopping (metoda „Tajemniczego klientaˮ) i polega na tym, że sklepy odwiedzane są przez przeszkolonych obserwatorów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA