PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gemini Park Bielsko-Biała inwestuje w parking

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 05 wrz 2018 10:47

Gemini Park Bielsko-Biała inwestuje w parking Gemini Park Bielsko Biała fot. Gemini Park Bielsko Biała

Ponad 90 proc. klientów przyjeżdża do Gemini Park Bielsko Biała autem. Właśnie dlatego zarządzający obiektem od kilku lat inwestują w rozwój swojego parkingu, a także w komfort parkowania.

REKLAMA

Dziś ponad 90 proc. klientów przyjeżdża do Gemini Park autem. Rośnie także liczba klientów z dalszych zakątków Podbeskidzia i woj. śląskiego. Ci stanową już ponad 30 proc. robiących tutaj zakupy. Oprócz bielszczan Gemini Park chętnie odwiedzają także mieszkańcy m.in. Cieszyna, Żywca, Tychów i Pszczyny. Galeria popularna jest także wśród turystów spędzających urlop np. w  Szczyrku, Brennej lub Wiśle. 

- Liczba klientów, którzy na zakupy przyjeżdżają autem systematycznie rośnie. Każdego miesiąca nasz parking liczący 1100 miejsc postojowych obsługuje nawet 300 tysięcy pojazdów. Taki ruch cieszy, bo pokazuje, że zasięg galerii się zwiększa, a sam obiekt staje się popularny nie tylko w Bielsku-Białej. Z drugiej strony jest to wyzwanie organizacyjne – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

Nic więc dziwnego, że od kilku lat galeria inwestuje w nowoczesne rozwiązania dla zmotoryzowanych, które podnoszą komfort zakupów, a co najważniejsze oszczędzają czas i nerwy kierowcy. W galerii działa już pierwszy w regionie nowoczesny system zarzadzania parkingiem, dzięki któremu klienci mogą szybciej znaleźć miejsce postojowe. 

Wolne miejsca automatycznie sygnalizowane są zieloną lampką, z kolei zajęte czerwoną, dając kierowcy jasną informację, w którym sektorze parkingu są wolne miejsca. Bez trudu miejsca znajdą tutaj także niepełnosprawni a także rodziny z małymi dziećmi – te oznaczone są niebieską lampką.

To jednak nie koniec usprawnień. Dzięki dynamicznemu oznakowaniu, które ustawiono przy wjazdach klienci widzą, jaka jest obecnie dostępność wolnych miejsc w danej strefie. Mogą więc wybrać tę część parkingu, która aktualnie oferuje im największy wybór. Rozwiązanie to nie tylko skraca czas spędzony na poszukiwaniach, ale także rozładowuje korki już przy wjeździe, zwłaszcza w okresie wzmożonych zakupów np. przed świętami lub w trakcie wyprzedaży.

- To prosty, acz nowoczesny system, który skraca czas krążenia po płycie parkingu. Kierowca dokładnie wie, gdzie szukać miejsca i już przy wjeździe może się skierować w wybrany przez siebie sektor czy alejkę. W praktyce oznacza to, że szybciej zaparkuje i szybciej pójdzie na zakupy, a jego wizytę w galerii nie poprzedzi stres związany z błądzeniem po parkingu – mówi Brączek.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.