PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gemini Park Bielsko-Biała podsumowuje rok

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 lut 2015 12:42

Gemini Park Bielsko-Biała podsumowuje rok

Zakończenie rozbudowy, nowi najemcy, rekordowa odwiedzalność oraz nowa strategia rozwoju - tak podsumowuje 2014 rok Centrum Handlowo-Rozrywkowe Gemini Park Bielsko-Biała, należące do krakowskiej spółki Gemini Holding.

REKLAMA

Rok 2014 był dla Gemini Park Bielsko-Biała bardzo udany. W kwietniu ub. r. zakończyła się rozbudowa obiektu, dzięki której powierzchnia centrum zwiększyła się do 40 tys. mkw. GLA.Swoje miejsce znalazło tam 120 lokali handlowo-usługowych.

- Wraz z rozbudową zmieniliśmy również strategię marketingową, tak, by skutecznie komunikować zmiany które zaszły w centrum jak najszerszemu gronu klientów - wyjaśnia Krzysztof Brączek, dyrektor Centrum Handlowo-Rozrywkowego Gemini Park Bielsko-Biała. - Oprócz tego, uruchomiliśmy szereg udogodnień dedykowanych rodzicom i ich dzieciom, takich jak pokoje maluszka, specjalne toalety przystosowane do potrzeb najmłodszych, jak i miejsca zabaw i rozrywki dla dzieci w różnych grupach wiekowych - dodaje K. Brączek. 

W związku z rozbudową i nowymi możliwościami obiektu, pojawiło się w nim kilkudziesięciu nowych najemców, a wielu z nich otworzyło swoje salony po raz pierwszy w tym regionie lub nawet w Polsce, jak np. salon marki Elbrus). Ofertę bielskiego Gemini poszerzyły takie marki jak m.in. salony odzieżowe grupy Inditex - Bershka oraz Stradivarius, sklepy odzieżowe Bata oraz Kazar, drogeria Hebe, cukiernie Grycan oraz Sowa, księgarnia Empik, salon wnętrzarski Home&you, oraz marki odzieżowe takie jak Monnari, Pako Lorente, Italian Fashion, J. Fryderyk, Pierre Cardin, Depare, sklep z artykułami dziecięcymi Smyk, a także dyskonty Pepco oraz Textil Market. Z potencjału rozbudowy skorzystały też sieci handlowe, które powiększyły powierzchnie swoich salonów, znalazły się wśród nich brandy z grupy LPP (m.in. Reserved - do ponad 2 tys. mkw.), Martes Sport, Rossmann czy CCC. Segment usługowy w obiekcie wzmocniły m.in. pierwsze w Bielsku-Białej studio pielęgnacji paznokci Beauty Concept by OPI, oddział Banku Millenium oraz Poczty Polskiej, a także sala zabaw Rajska Wyspa.

Wprowadzone zmiany pozytywnie odbiły sie na wynikach odwiedzalności obiektu. 1 czerwca licznik pokazał ponad 22 tys. odwiedzin jednego dnia, z kolei rekordowymi miesiącamiem okazały się być lipiec, sierpień i grudzień w trakcie którego zakupy w bielskim Gemini Park zrobiło ponad 400 tysięcy klientów.

- Już w miesiąc po zakończeniu rozbudowy zauważyliśmy bardzo wyraźny wzrost odwiedzalności - ok. 75 proc. w porównaniu do roku 2013. Te wskaźniki wciąż rosną.

Po rozbudowie obiektu do dyspozycji zarządcy pozostał duży teren zielony, rozciągający się między budynkiem centrum a rzeką Białą. Aby poszerzyć spectrum oferowanych usług i wyróżnić się spośród lokalnej konkurencji, w bielskim Gemini zagospodarowano go pod ofertę rekreacyjno-rozrywkową. Wiosną i latem ubiegłego roku zorganizowana była tam ogólnodostępna plaża, plac zabaw typu „małpi gaj", jak również boisko do siatkówki plażowej. Na świeżym powietrzu prowadzone były również zajęcia taneczne oraz zumba.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA