PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gemini Park Bielsko-Biała rok po rozbudowie

  • Autor: Propertynews.pl
  • 10 kwi 2015 08:14

Gemini Park Bielsko-Biała rok po rozbudowie Gemini Park Bielsko-Biała

Frekwencyjny rekord, nowi najemcy oraz specjalne wykorzystanie terenu zielonego przy obiekcie handlowym – to podsumowanie roku, który upłynął od oddania do użytku nowej, rozbudowanej części Gemini Park Bielsko-Biała, centrum handlowo-rozrywkowego należącego do Gemini Holding.

REKLAMA

9 kwietnia ubiegłego roku w Gemini Park Bielsko-Biała zakończyła się trwająca kilkanaście miesięcy rozbudowa. Po zakończeniu inwestycji powierzchnia GLA wzrosła do 40 tys. mkw., a liczba lokali zwiększyła się do ponad 120.

Nowa powierzchnia handlowa została wykorzystana na poszerzenie oferty modowej, gastronomicznej i usługowej. Wśród nowych najemców znalazły się takie marki jak Smyk, Stradivarius, Empik, Pierre Cardin, Bershka, Cropp, Sinsay, Hebe, Kazar, RTV Euro AGD, Monnari, SWISS, Cukiernia Sowa, lodziarnia Grycan, restauracja Sushi Samuraj, Elbrus i wiele innych. Zdecydowana większość dotychczasowych najemców przedłużyła swoje umowy najmu, a część z nich zdecydowała się również na powiększenie swoich lokali. Z tej okazji skorzystały brandy takie jak Mohito, Rossmann, House, Carry, CCC, Martes Sport, i Reserved, który nie tylko powiększył swoją powierzchnię, ale i zmienił lokalizację otwierając salon dwupoziomowy.

Dla wygody klientów wyposażono także liczący 1100 miejsc parking w inteligentny system nawigacyjny, ułatwiający kierowcom znalezienie wolnego miejsca. Wraz z zakończeniem inwestycji wprowadzona została również nowa strategia handlowo-marketingowa.

– W dzisiejszych trudnych warunkach ogromnej konkurencji na rynku, należy znaleźć niszę i profilować swoje usługi. Stąd też nasza decyzja, by powstałą w efekcie rozbudowy przestrzeń przeznaczyć przede wszystkim pod ofertę „rodzinną”. Z naszych wcześniejszych analiz wynikało, że to najliczniej odwiedzająca nasz obiekt grupa. Z perspektywy czasu widzimy, że była to słuszna decyzja, której efektami są zwiększona odwiedzalność i rozpoznawalność naszego obiektu na bielskiej mapie handlowej. Cały czas pracujemy nad tym, by Gemini stało się regionalnym liderem rodzinnych zakupów i rozrywki. Aby wzmocnić ofertę handlową, również w tym roku planujemy bogatą ofertę eventową, dostosowaną do potrzeb wszystkich grup wiekowych. Wierzymy, że przemyślana, oryginalna i kreatywna strategia marketingowa zagwarantuje sukces nam i naszym najemcom – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Centrum Handlowo-Rozrywkowego Gemini Park Bielsko-Biała.

Efektem rozbudowy i pojawieniem się nowych marek było także zwiększone zainteresowanie klientów ofertą bielskiego Gemini, co przełożyło się na rekordową frekwencję. Po otwarciu rozbudowanej części centrum handlowego, odwiedzalność obiektu wzrosła średnio o ponad 70 proc. rok dok roku.

– Rok 2014 okazał się okresem bardzo udanym dla salonu 4F w Gemini Park Bielsko Biała – mówi Artur Ciupka, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej firmy OTCF, właściciela marki 4F.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA