PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gemini Park Bielsko-Biała rozwija segment mody męskiej

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 sie 2017 11:36

Gemini Park Bielsko-Biała rozwija segment mody męskiej Gemini Park Bielsko-Biała

Gemini Park Bielsko-Biała stawia na rozwój segmentu mody męskiej, którego obroty systematycznie wzrastają – tylko w I półroczu 2017 o ponad 40 proc. r/r. Grono najemców poszerzyły w ostatnim czasie firmy Kubenz i J.Fryderyk oferujące szeroki asortyment klasycznej odzieży dla panów.

REKLAMA

Według raportu „Polska strojna” moda jest nie tylko domeną kobiet - blisko trzy czwarte mężczyzn uważa ubiór za istotny. Prawie połowa panów zainteresowana jest modą, a aż 70 proc. z nich obserwuje zmiany w trendach modowych.

- Tenant mix naszego obiektu budujemy adekwatnie do trendów konsumenckich oraz potrzeb klientów, a z badań rynku wynika, że popyt na odzież klasyczną wśród mężczyzn jest wysoki - elegancki styl ubierania się preferuje 42 proc. z nich2. Zakupów dokonują przeważnie w galeriach handlowych z częstotliwością kilka razy do roku. M.in. dlatego jesteśmy przekonani, że warto stworzyć silny segment marek oferujących klasyczną modę męską, a Kubenz i J.Fryderyk są jego doskonałym wzmocnieniem – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Bielsko-Biała.

Kubenz oraz J.Fryderyk poszerzyły segment mody męskiej w Gemini Park Bielsko-Biała tworzony przez takie marki, jak: Bytom, Vistula, Pierre Cardin, Pako Lorente, Wólczanka, New Men Style. W ciągu I półrocza br. najemcy z tego sektora odnotowali średni wzrost obrotów na poziomie aż o 40 proc. rok do roku.

- Kubenz i J.Fryderyk to kolejne brandy, które doceniły potencjał handlowy naszego obiektu i jednocześnie segmentu mody męskiej, który stworzyliśmy. Dzięki przeprowadzonej rozbudowie oraz dobrze dopasowanej strategii marketingowej stale rośnie zarówno poziom odwiedzalności centrum, jak i obroty najemców, dzięki czemu bielskie Gemini Park jest bardzo atrakcyjną lokalizacją dla sieci handlowych oraz franczyzobiorców. Tylko w ubiegłym roku aż 16 marek podpisało umowy najmu powierzchni w naszym obiekcie, poszerzając tym samym kluczowe segmenty, a średni wzrost obrotów najemców wyniósł 18 proc. Natomiast w pierwszej połowie tego roku wzrost obrotów najemców wyniósł blisko 22 proc. - dodaje K. Brączek.

Kubenz to polska marka rodzinna. W jej asortymencie znajdują się m.in. garnitury, koszule, różnorakie dodatki, swetry oraz kolekcje ślubne. W bielskim centrum Gemini Park Kubenz otworzył salon o powierzchni ponad 100 mkw.

J.Fryderyk to salon mody męskiej z szerokim wyborem produktów, tj. płaszcze, kurtki, smokingi, garnitury, marynarki, spodnie, koszule, bezrękawniki, buty oraz różnorodne dodatki. Salon marki w bielskim centrum liczy blisko 70 mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • opiekunnestbank 2017-08-29 21:28:29
    Szanowni Państwo, osoby zainteresowane otwarciem placówki partnerskiej banku zachęcam do zapoznania się z ofertą Nest Banku. Korzyści jakie płyną z takiej formy współpracy, to m.in.: prowadzenie działalności konkurencyjnej poza placówką, prowadzenie sprzedaży mobilnej oraz telemarketingu czy też profesjonalne szkolenia produktowe.

    Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji.

    Pozdrawiam,
    Opiekun Klienta Nest Bank
    nestbank.pl

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA