PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Gemini Park rusza z nową kampanią

Gemini Park rusza z nową kampanią
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 kwi 2019 09:10

W 2019 rok Gemini Park Tarnów wszedł z nową kampanią wizerunkową „Tarnowskie oblicza mody”. Projekt ma promować centrum handlowe, jako mocno związane z miastem i regionem. Pomaga w tym 100 zwykłych-niezwykłych mieszkańców miasta. To pierwsza w Polsce tego typu kampania centrum handlowego. O nietypowym projekcie opowiada Kinga Witek, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Tarnów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 kwi 2019 09:10

Gemini Park: Postrzeganie galerii przez lokalną społeczność jest kluczowe dla jej sukcesu

 

 

W tegorocznej kampanii wizerunkowej Gemini Park Tarnów nie znajdziemy modelek. Zamiast tego pojawiają się tarnowianie. Skąd ten pomysł, aby bohaterami billboardów, reklam prasowych czy internetowych uczynić mieszkańców?

Kinga Witek: Celowo zrezygnowaliśmy z tradycyjnej komunikacji, jaka dziś towarzyszy wielu modowym centrom handlowym. Odeszliśmy od magazynowego formatu kampanii, na rzecz czegoś bliższego mieszkańcom. Modelki i ujęcia „fashion” zastąpiliśmy zwykłymi – niezwykłymi, ludźmi, którzy są szanowni w mieście, np. ze względu na swoją działalność społeczną, kulturalną, sportową czy edukacyjną.  Z tego co się zorientowaliśmy jesteśmy pierwszym centrum handlowym w Polsce, który sięgną po taką komunikację na tak duża skalę. Mówimy o 100 osobach, które wiele dobrego zrobiły dla swojego miasta, a które zgodziły się wystąpić w naszej kampanii. To również pierwsza kampania polskiej galerii, w której w roli ambasadorów występuje tak szeroki przekrój osobowości czy profesji. W naszej kampanii można bowiem zobaczyć sportowców, nauczycieli, społeczników, aktorów, tancerzy, dziennikarzy czy stylistów. Jednocześnie, co było dla nas niezwykle ważne, nie są to celebryci, a ludzie, których można spotkać na co dzień na ulicy, których po prostu zna się w mieście.
 
Jeśli spojrzeć na poszczególne jej odsłony, to wciąż widać modowe akcenty...

Kampania w dość przewrotny sposób mówi o tym, co decyduje dziś o byciu modnym. Z jednej strony jest to podążanie za trendami, bycie na czasie, z drugiej strony zwracam uwagę na to, że w różnym stopniu o byciu modnym decyduje nasza barwna osobowość i charakter. Pokazujemy to poprzez naszych ambasadorów, którzy zgodzili się nie tylko wystąpić w kampanii, ale także poddać ekstremalnej metamorfozie. Każda z postaci, jaka wystąpiła w reklamie, nosi unikalny, bodypaintingowy make’up, który podkreśla profesję, pasję czy cechy charakteru. Są to odważne stylizacje, które przykuwają uwagę, ale które wprowadzają do naszej kampanii wyróżniający ją modowy akcent.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.83.37
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.