PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gemini Park Tarnów stawia na równowagę w ofercie

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 17 wrz 2018 14:13

Gemini Park Tarnów stawia na równowagę w ofercie fot. mat. pras.

Galerie handlowe coraz precyzyjniej tworzą swoją ofertę handlową. Dziś równie ważna, jak atrakcyjność marki potencjalnego najemcy, jest obserwacja oferty, która już istnieje i umiejętność wyciągania wniosków. Wiedzą o tym zarządcy Gemini Park Tarnów.

REKLAMA

Gemini Park Tarnów rozwija swoją ofertę. Tylko w ciągu ostatniego roku w centrum handlowym pojawiło się 9 nowych najemców. Na inwestycje w Tarnowie zdecydowała się m.in. sieć Pepco, Rebel Electro, Triumph, a także NC+, który z wyspy przeniósł się do salonu.

W planach są także kolejne otwarcia. Jednocześnie przybywa najemców, którzy decydują się na przedłużenie swoich pierwotnych umów najmu w Gemini Park. Taki ruch wykonał już m.in. Deichmann, Levi’s/Wrangler, Big Star, Grycan i Ochnik, a także KiK, który przedłużając umowę wynajął dodatkowe 140 m kw.

- Rozwijająca się i coraz mocnej dopasowana do regionu oraz klienta oferta Gemini Park to dziś jeden z naszych największych atutów. Dzięki niej z każdym rokiem umacniamy swoją pozycję na rynku, ale także przyciągamy nowych klientów, w tej chwili już z całej Małopolski – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.

Balans w ofercie

Na sukces oferty tarnowskiej galerii wpływ ma przede wszystkim sposób, w jaki obiekt od lat ją kompletuje. Centrum handlowe monitoruje nie tylko rynek retail w poszukiwaniu nowych, interesujących marek, stale obserwuje także swoją obecną ofertę, analizując m.in. ruch w sklepach, zainteresowanie nimi czy obroty poszczególnych najemców.

- Staramy się trzymać rękę na pulsie. Stale sprawdzamy, jak lokalny rynek reaguje na aktualną ofertę i na nasze pomysły dotyczące zmian i rozwoju. Przyglądamy się uważnie temu, które marki cieszą się u nas dużą popularnością, a które radzą sobie słabiej - mówi Zbigniew Nowak.

- Pozwala nam to na świadome rozwijanie oferty w tych punktach, gdzie tkwi potencjał. Mówiąc wprost, zapraszamy do współpracy te brandy, które mają największą szansę na sukces, bo dopasowane są zarówno do oczekiwań lokalnego klienta, jak również – co istotne – do jego portfela – dodaje.

Mając solidne dane galeria tworzy dziś nie tylko ofertę odpowiadającą oczekiwaniom konsumenta, ale zapewnia także równowagę pomiędzy tym, czego chce klient, a jakich wyników oczekuje najemca. – To strategia oparta na zasadzie win-win – mówi Zbigniew Nowak.

- Z jednej strony wygrywają nasi klienci, bo znajdują w galerii sklepy, jakich oczekują i na które ich stać. Z drugiej strony wygrywają najemcy, bo mają szansę na rozwój i osiąganie dobrych wyników poprzez dostęp do konsumenta, który po prostu chce u nich robić zakupy – dodaje.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.