PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gemini Park Tarnów świętuje swoje 5-lecie i planuje modernizację

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 sie 2015 07:37

Gemini Park Tarnów świętuje swoje 5-lecie i planuje modernizację Gemini Park Tarnów


Gemini Park Tarnów, centrum handlowe należące do krakowskiej spółki Gemini Holding, obchodzi 5 lat swojego funkcjonowania na rynku. W obiekcie prowadzona jest obecnie rekomercjalizacja, planowana jest również jego modernizacja i poszerzenie oferty rozrywkowej o kilkunastosalowy multipleks kinowy.

REKLAMA

Tarnowskie Gemini Park zostało otwarte 25 sierpnia 2010 roku. Od tego czasu jego odwiedzalność stale wzrasta. W dniach 30 maja – 1 czerwca b.r. padł kolejny rekord footfallu – w Gemini Park Tarnów pojawiło się prawie 69 tys. klientów. Dzięki wysokiej frekwencji, systematycznie rosną również obroty najemców – w I półroczu tego roku były o ok. 11,4 proc. wyższe w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. To przekłada się również na zainteresowanie powierzchnią komercyjną, zarówno ze strony dużych sieci handlowych, jak i lokalnych przedsiębiorców.

– W chwili obecnej poziom wynajmu powierzchni handlowej w tarnowskim Gemini to ponad 98 procent. Zostało nam dosłownie kilka wolnych lokali, w sprawie których prowadzimy zaawansowane negocjacje – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów. – Skupiamy się na działaniach rekomercjalizacyjnych i korygujemy tenant mix tak, by jak najcelniej odpowiadał na potrzeby naszych klientów. Na przestrzeni 5 lat naszej działalności zauważyliśmy, że mimo iż początkowo to hipermarkety były głównym magnesem przyciągającym klientów do centrum, to teraz ta tendencja odwróciła się, i to pasaż wraz z butikami odgrywa dominującą rolę. Widzimy także, że coraz ważniejsza jest dla naszych klientów wysoka jakość produktów, za którą gotowi są oni zapłacić nieco wyższą cenę. Stąd skupiamy się na rozwoju segmentu marek silnie rozpoznawalnych ze średniej i wyższej półki cenowej – dodaje Z. Nowak.

Głównym celem rekomercjalizacji obiektu jest stworzenie najsilniejszej oferty modowej w regionie. W ostatnim czasie do grona najemców dołączyły m.in. takie marki jak Sinsay (dzięki czemu obiekt jako jedyny w mieście dysponuje pełną ofertą grupy LPP), jubiler W. Kruk, salon odzieży męskiej Pako Lorente oraz producent wysokojakościowej odzieży i akcesoriów skórzanych – firma Ochnik.

Segment gastronomiczny i usługowy wzmocniły także restauracja Olimp i lodziarnia Ice Cafe, a także placówka banku PKO BP i gabinet optyczny Medi Optyka. Otwarty został także salon urody i day SPA sieci Beauty Concept. Do grona nowych najemców dołączyło także biuro podróży ITAKA, a niebawem zasili je również  producent obuwia Ryłko.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.