PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Gemini Park Tychy podsumowuje rok działalności

Gemini Park Tychy podsumowuje rok działalności
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 mar 2019 09:46

Od otwarcia Gemini Park Tychy mija blisko rok. W tym czasie oferta centrum handlowego wzbogaciła się aż o 17 nowych najemców. Galeria skomercjalizowana jest już w 98 proc. - informuje Gemini Holding.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 mar 2019 09:46

- Centrum handlowe otworzyliśmy z pulą ponad 100 czynnych sklepów. Od tego czasu jednak nasza oferta dynamicznie się rozwija. Minione miesiące przyniosły nam otwarcia niemal w każdym segmencie. W efekcie galeria jest już w 98 proc. skomercjalizowana. Jednocześnie też toczą się zaawansowane rozmowy dotyczące pozostałej powierzchni – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Jak podkreśla Malcharek, zainteresowanie galerią ze strony najemców jest dziś bardzo duże. – Obiektem interesują się zarówno polskie, jak i zagraniczne sieci, zwłaszcza z segmentu modowego. Dostrzegają one potencjał galerii, patrząc chociażby na wyniki, jakie już osiągają u nas najemcy. Atrakcyjny jest także rynek, na którym działamy. W naszym zasięgu mieszka dziś ponad 1,5 mln osób, a odwiedzają nas nie tylko mieszkańcy Tychów, ale też kilkudziesięciu ościennych miejscowości, z Katowicami włącznie – dodaje.

Rośnie oferta modowa

I faktycznie od otwarcia tenant-mix galerii mocno zyskał. Najwięcej kluczowa dla Gemini Park oferta „fashion”. W okresie od marca 2018 do lutego 2019 w swoje sklepy otworzyło tam aż 7 nowych najemców z branży, w tym: Pierre Cardin, New Yorker, Medicine, Reporter Young, 50style, Lola Bianca i Calzedonia. W efekcie szeroko pojęta moda zajmuje już ponad 50% oferty Gemini Park.

- Moda jest dziś kluczowym elementem oferty Gemini Park. To ona generuje największe zainteresowanie galerią, dlatego nieustannie ten segment umacniamy. Staramy się jednocześnie, aby wypełniał się on polskimi, jak i zagranicznymi markami, przy czym sięgamy przede wszystkim po najpopularniejsze dziś w Polsce brandy, cieszące się największą rozpoznawalnością wśród klientów – mówi Malcharek.

Zyskują też inne segmenty

Ale ostatnie 12 miesięcy przyniosło rozwój nie tylko w segmencie „fashion”, także segment „home” wzbogacił się o kilka ciekawych sklepów, w tym lokalne debiuty. W kolejnych miesiącach po otwarciu Gemini Park oferta galerii powiększyła się o salony Home&You, Home&Deco, Mango (sklep AGD) oraz TEDi.

Ten ostatni to pierwszy sklep popularnej niemieckiej marki Tychach. W efekcie centrum dysponuje jedną z najciekawszych ofert wyposażenia wnętrz w mieście. Składa się na nią obecnie aż 9 sklepów. Obok wymienionych, także Jysk, Komfort, Homla, Komfort Łazienki czy Pepco.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.90.230
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.