PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gemini Park Tychy stawia na kulturę foodie

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 09 lip 2018 11:23

Gemini Park Tychy stawia na kulturę foodie Gemini Park Tychy (mat.pras.)

Rosnąca w Polsce kultura „foodie” udziela się galeriom handlowym. Restauracje i kawiarnie zajmują tam od 10 proc. do 15 proc. powierzchni. Za trendem idzie też Gemini Park Tychy.

REKLAMA

Popularne programy telewizyjne i reality shows oraz boom restauracyjny sprawił, że Polacy polubili jeść na mieście. Odwiedzanie restauracji jest już nie tylko zwykłą alternatywą dla gotowania w domu, coraz częściej jest także formą spędzania czasu wolnego z przyjaciółmi i rodziną.  Na tę przyjemność jesteśmy gotowi sporo wydać.

Z raportu „Polska na talerzu” wynika, że już dziś na wypad do restauracji przeznaczamy średnio 35 zł w tygodniu i 36 zł w weekend.  Najchętniej wybieramy pizzerie, fast foody oraz restauracje z kuchniami świata (np. azjatycką). Rośnie także moda na naleśnikarnie, burgerownie i sushi bary. Wśród konceptów popularne są zwłaszcza znane sieci – czytamy w raporcie.

Rosnąca w Polsce kultura „foodie” udziela się także galeriom handlowym. Już dziś restauracje i kawiarnie zajmują tam od 10 proc. do 15 proc.powierzchni - podaje Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych. Przybywa nie tylko popularnych restauracji, nowych konceptów i smaków, ale także coraz więcej inwestuje się w strefy gastronomiczne.  Powód? Klienci oczekują od galerii nie tylko szerokiej i zróżnicowanej oferty kulinarnej, ale także z pomysłem zaprojektowanej/zaaranżowanej przestrzeni.

Liczy się pomysł na ofertę i przestrzeń

Przykład na to można znaleźć m.in. w nowo powstałej galerii Gemini Park Tychy. Tam inwestor nie tylko stworzył jedną z najciekawszych na Śląsku przestrzeni food court, ale postawił także na różnorodność jej oferty. Wśród 10 najemców gastronomicznych można dziś znaleźć zarówno popularne sieci np. McDonald’s i KFC, ale także Companeros serwujące kuchnię meksykańską, Thai Express z kuchnia tajską czy Olimp z tradycyjną kuchnią polską. Nie brakuje także kawiarni i lodziarni w tym m.in. Lodomanii, Grycan i So Coffee!, Cafe de Grano.

- Oferta gastronomiczna potrafi dziś nie tylko przyciągnąć klientów, ale także wydłużyć czas jaki spędzają w galerii np. z rodziną lub znajomymi. Warunkiem jest jednak jej atrakcyjność. Oferta powinna być ciekawa i zróżnicowana,  musi odpowiadać różnym gustom kulinarnym i upodobaniom. Nie może opierać się np. tylko na fast food. Dziś w dobrze skomponowanej ofercie, tak jak np. w Gemini Park, pojawiają się także lokale z znanych marek m.in. segmentu „fast casual”, „refuel&relax” czy „impulse”. Taka różnorodność generuje ruch, ale także powroty – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.