PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ghelamco rozwija się na nowych rynkach

  • Autor: Propertynews.pl
  • 23 cze 2014 09:37

Ghelamco rozwija się na nowych rynkach

Firma Ghelamco, znana przede wszystkim z realizacji projektów biurowych, przygotowuje się do budowy nowych inwestycji. Trzy projekty handlowe, jeden z najwyższych wieżowców w Polsce oraz kompleks biurowy na Mokotowie - to tylko część ambitnych planów rozwoju firmy w Polsce - komentuje w rozmowie z Propertynews.pl Jeroen van der Toolen, dyrektor zarządzający Ghelamco na Europę Środkowo-Wschodnią.

REKLAMA

Jak ocenia Pan pierwszą połowę roku na warszawskim rynku biurowym i handlowym?

Pierwsze miesiące 2014 roku na pewno należą do udanych, zarówno dla sektora biurowego, jak i handlowego. Obserwowaliśmy dużą aktywność deweloperów i wysoką podaż przy jednoczesnym stałym popycie na nowe powierzchnie biurowe, szczególnie w centralnych dzielnicach Warszawy. Według raportów i analityków rynkowych wolumen transakcji najmu powierzchni biurowych wyniósł w pierwszym kwartale 136 400 m mkw., z czego ponad połowę stanowiły nowe umowy. Dodatkowo, rynek w stolicy powiększył się w I kwartale o ponad 80 tys mkw. biur.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA