PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gino Rossi otworzy w Polsce sklepy o łącznej powierzchni blisko 2,5 tys. mkw.

  • Autor: ISB
  • 01 wrz 2011 13:04

Spółka Gino Rossi SA zaplanowała rozwój sieci sklepów Gino Rossi oraz Simple w Polsce. Do 2012 roku ma powstać 1146 mkw. powierzchni pod marką Gino Rossi i 1345 mkw. pod marką Simple - podała firma.

REKLAMA

Liczba sklepów Gino Rossi wzrośnie do 79 wobec 68 obecnie (liczba sklepów franczyzowych wynosi 9 i nie zmieni się), zaś liczba salonów Simple zwiększy się do 55 wobec 43 obecnie (w tym 9 franczyzowych - bez zmian).

- Widzimy potencjał rozwoju obu marek na terenie Polski. Jeśli chodzi o Simple, to tu nie trzeba nic zmieniać w zakresie produktu, trzeba po prostu otwierać nowe sklepy. Marka Gino Rossi była trochę zaniedbana - powiedział przewodniczący rady nadzorczej Jan Pilch podczas konferencji prasowej.

Do końca tego roku spółka otworzy 6 salonów Simple oraz 4 sklepy Gino Rossi. Capex na jeden sklep to ok. 3 tys. zł w przypadku sklepu Gino Rossi i ok. 3,5 tys. na salon Simple, co daje łącznie ok. 10 mln zł nakładów na rozwój sieci.

Spółka odświeża obecnie wystrój sklepów. Po wprowadzeniu zmian sprzedaż w tych sklepach wzrosła o 15-30 proc. Obecnie 4 sklepy Gino Rossi działają w nowym koncepcie.

Pilch poinformował, że w ramach nowej strategii spółka m.in. zmieniła podejście do zarządzania marką Gino Rossi - zatrudniła nowego głównego stylistę z Włoch, który doświadczenia z tamtego rynku przełoży na rynek polski, będzie sprzedawać więcej dodatków (paski, torebki, portfele), zaś w komunikacji marketingowej chce wykorzystać silną pozycję marki.

Jak informowaliśmy, Gino Rossi odwołało dotychczasowe prognozy wyników do 2012 roku. Spółka tłumaczyła, że nie uwzględniały one "zdarzeń o charakterze jednorazowym, których emitent nie mógł oszacować sporządzając prognozę". "Jednocześnie zarząd Gino Rossi SA informuje, iż z uwagi na zmiany w akcjonariacie spółki Gino Rossi oraz w zarządach spółek Grupy Kapitałowej budowana jest nowa strategia marek, która będzie miała swoje odzwierciedlenie w nowych prognozach finansowych" - czytamy dalej.

W I poł. 2011 roku spółka miała 5,85 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 0,70 mln zł zysku rok wcześniej. Strata operacyjna na poziomie grupy wyniosła 2,86 mln zł wobec 3,15 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 85,78 mln zł wobec 86,62 mln zł rok wcześniej.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA