PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gino Rossi podtrzymuje plany dalszego rozwoju sieci sprzedaży

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 sie 2014 09:50

W pierwszej połowie 2014 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Gino Rossi wyniosły 125,5 mln zł i rok do roku wzrosły o 25 proc. Grupa podtrzymuje plany dalszego rozwoju sieci handlowej.

REKLAMA

„Bardzo zadowoleni jesteśmy ze wzrostu sprzedaży, ale jeszcze ważniejsza jest dla nas poprawa zysków i rentowności. Podnoszenie efektywności Grupy Gino Rossi jest dla nas jednym z kluczowych celów, które konsekwentnie realizujemy - napisała spółka w komunikacie".

W pierwszym półroczu 2014 roku skonsolidowana marża brutto (bez sprzedaży komponentów w spółce Simple) wzrosła do 53 proc. wobec 47 proc. marży brutto wypracowanej w pierwszym półroczu ubiegłego roku. Natomiast skonsolidowany zysk ze sprzedaży w pierwszym półroczu 2014 roku wzrósł do 8,7 mln zł i był pięciokrotnie wyższy w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Poprawę zantowano także na poziomie zysku operacyjnego i zysku brutto. EBIT po pierwszym półroczu wzrósł czterokrotnie, do poziomu 7,4 mln zł, a zysk brutto wyniósł 3,5 mln zł, wobec 279 tys. zł w pierwszym półroczu roku ubiegłego. Pierwsze półrocze 2014 roku spółka zakończyła zyskiem netto na poziomie ponad 2,4 mln zł. Natomiast w ubiegłym roku w pierwszym półroczu zysk netto wyniósł 95 tys. zł.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA