PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gino Rossi zadowolone ze sprzedaży w II kwartale. Możliwa sprzedaż marki Simple

  • Autor: PAP
  • 27 maj 2013 15:38

Gino Rossi jest zadowolone ze sprzedaży w kwietniu i maju, ocenia, że tegoroczna prognoza jest niezagrożona. Do końca czerwca grupa chce refinansować zadłużenie i zwiększyć kapitał pracujący, planuje m.in. emisję obligacji o wartości 30 mln zł. W razie problemów z pozyskaniem kapitału nie wyklucza sprzedaży akcji spółki zależnej Simple - poinformowali PAP przedstawiciele spółki.

REKLAMA

Gino Rossi jest zadowolone ze sprzedaży w kwietniu i maju, ocenia, że tegoroczna prognoza jest niezagrożona. Do końca czerwca grupa chce refinansować zadłużenie i zwiększyć kapitał pracujący, planuje m.in. emisję obligacji o wartości 30 mln zł. W razie problemów z pozyskaniem kapitału nie wyklucza sprzedaży akcji spółki zależnej Simple - poinformowali PAP przedstawiciele spółki.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sprzedaży porównywalnej w kwietniu i maju. Z nadwyżką odrobiliśmy to, co sieć straciła w marcu, gdy spadek sprzedaży detalicznej na porównywalnej powierzchni wyniósł 10 proc." - powiedział PAP Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi.

Przychody ze sprzedaży grupy Gino Rossi wzrosły w kwietniu o 2 proc. rdr do 17 mln zł. Sprzedaż spółki Gino Rossi wzrosła o 11 proc. rdr do 9,6 mln zł, a sprzedaż Simple była na podobnym poziomie rdr i wyniosła 8,1 mln zł. Wyniki sprzedażowe za maj grupa przedstawi na początku czerwca.

"Patrzymy bardzo pozytywnie na pierwsze półrocze. Obie kolekcje zostały dobrze przyjęte. Szczególnie jesteśmy zadowoleni z kolekcji damskiej Gino Rossi, która wykazała dużo większe wzrosty sprzedaży niż przewidywaliśmy" - dodał.

Spółka z optymizmem patrzy też na drugie półrocze.

"Partnerzy handlowi w kanale hurtowym kontraktowali kolekcję jesienno-zimową kilka miesięcy temu i po zamówieniach hurtowych oceniamy, że ta kolekcja jest dobra" - powiedział Malicki.

Prognoza grupy Gino Rossi na 2013 rok zakłada 14,1 mln zł skonsolidowanej EBITDA przy przychodach na poziomie 228,6 mln zł.

"Prognoza na 2013 roku nie jest zagrożona. Po pierwszym kwartale byliśmy powyżej założonego planu, a kwiecień i maj były bardzo dobre" - powiedział prezes.

W I kwartale grupa Gino Rossi miała 51,2 mln zł przychodów wobec 48,7 mln zł rok wcześniej. Wynik brutto na sprzedaży wyniósł 20,2 mln zł wobec 20,8 mln zł w analogicznym okresie 2012 roku. Grupa zanotowała stratę netto na poziomie 1,4 mln zł wobec wyniku w okolicy zera rok wcześniej.

"Wynik netto pierwszego kwartału był słabszy rok do roku, gdyż w ubiegłym roku na wyniki wpływ miały zdarzenia jednorazowe" - powiedział prezes.

EMISJA OBLIGACJI DO 30 MLN ZŁ I KREDYTY; NIEWYKLUCZONA SPRZEDAŻ SIMPLE

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.