PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Golf, grota solna, tężnia solankowa, strzelnica... A&A chce zaoferować więcej niż handel

Adrian Majsterek, inwestor A&A
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 09 lip 2019 10:02

W sobotę, 29 czerwca oficjalnie otwarto Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia w liczących ok. 65 tys. mieszkańców Pabianicach. Jak podają inwestorzy, frekwencja na uroczystym otwarciu nie zawiodła - w weekend otwarcia obiekt odwiedziło około 60 tysięcy osób. Inwestor, A&A, planuje przy obiekcie kolejne inwestycje.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 09 lip 2019 10:02

Klienci już od godz. 7.00 rano mogli zrobić pierwsze zakupy w salonie Media Expert, znajdującym się w odrębnym budynku z wejściem bezpośrednio z parkingu. Na wcześniejsze otwarcie zdecydował się także sklep marki KiK, dysponujący analogicznym samodzielnym wejściem. O godzinie 11.00 przed głównym wejściem do Tkalni czekał już tłum klientów gotowych na pełną odsłonę centrum.

Znane marki

W Tkalni na powierzchni 12 tys. mkw. GLA zlokalizowanych zostało 40 sklepów. W głównej części obiektu, połączonej wspólnym pasażem, znajdują się m.in. salony: Big Star, Diverse, Tatuum, 4F, Esotiq, Ryłko, 50 style oraz jeden z największych w Polsce salonów Sinsay.

Na miejsce swojego debiutu w mieście Tkalnię wybrały marki Empik i House, które również otworzyły swoje salony w części wspólnej, oraz Smyk i Hebe ze sklepami zlokalizowanymi w części kompleksu z wejściami zewnętrznymi obok CCC, Martes Sport, Reserved, KiK, Pepco i Media Expert.

- Tworząc ofertę Tkalni, braliśmy pod uwagę realne potrzeby Pabianiczan, wiedzieliśmy dokładnie czego brakuje w mieście, jakie sklepy i punkty powinny się pojawić, aby mieszkańcy mieli dostępną u siebie, na miejscu atrakcyjną propozycję zakupową i rekreacyjną. Chcieliśmy otworzyć przyjazne miejsce, w którym będzie można zrobić zakupy, pójść do kina czy spotkać się ze znajomymi przy kawie i ciastku. Wspólnie z firmą BOIG, która jest odpowiedzialna za komercjalizację Tkalni, stworzyliśmy taki skład najemców, który jest dostosowany do oczekiwań klientów, co potwierdzają zarówno komentarze naszych gości, jak i liczba odwiedzin podczas pierwszych dni działania Tkalni – mówi Adrian Majsterek, inwestor A&A.

60 tys. klientów

Tylko podczas dwóch pierwszych dni otwarcia centrum Tkalnia odwiedziło około 60 tysięcy klientów, ale - jak podaje inwestor - ruch nie maleje.

O dalsze efektywne działanie i generowanie stabilnego wzrostu liczby odwiedzających i wartości sprzedaży dbać będzie zarządca – Savills Property Management.

Już jesienią otwarty zostanie pierwszy w Pabianicach multipleks kinowy sieci Helios, pojawią się także restauracje i punkty gastronomiczne, a strefa rekreacji w pasażu będzie przestrzenią rozrywki, warsztatów i wydarzeń artystycznych, które cyklicznie będą odbywać się w centrum. Inwestor planuje także kolejne inwestycje.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)

  • niuko 2019-07-09 11:34:05
    najwyższa pora, bo ja tam tylko do media expertu chodze.
    • Radek 2019-07-15 15:52:26
      ja jeszcze do butów wchodzę i ogólnie ubraniówki.
  • alos 2019-07-14 14:46:52
    @niuko taaa, podobnie ja...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.174.43.27
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.