PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gorący finisz w stylu LPP. Do końca roku powstanie jeszcze 20 salonów

  • Autor: propertynews.pl
  • 15 gru 2017 12:39

Gorący finisz w stylu LPP. Do końca roku powstanie jeszcze 20 salonów LPP z flagowym salonem marki Reserved w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy, fot. PTWP /AL

Polski gigant odzieżowy planuje otworzyć do końca grudnia br. jeszcze 20 salonów. Dziś LPP oficjalnie otworzyło flagowy salon marki Reserved w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy.

REKLAMA

Końcówka grudnia 2017 r. dla LPP będzie pracochłonna. 15 grudnia br. ruszył flagowy salon marki Reserved w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy, zaś 16 grudnia br. otworzy się Reserved w Turku. Kolejny flagowy salon marki Reserved zostanie otwarty w Moskwie już 27 grudnia br. Jak powiedziała Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji LPP, rynek rosyjski jest nadal mocno atrakcyjny dla LPP.

LPP ma w planach do końca 2017 r. otworzyć jeszcze 20 salonów, dokończyć modernizację dwóch salonów i zamknąć dwa nierentowne salony.

W tym roku firma zadebiutowała na kolejnych zagranicznych rynkach: w Wielkiej Brytanii, na Białorusi i w Serbii. LPP planuje w 2018 r. dalszy, intensywny rozwój zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej – spółka otworzy salony swoich marek m.in. w Kazachstanie, Izraelu i Słowenii. Łącznie planowane jest otwarcie ponad 70 nowych salonów w 2018. Najsilniej rozwijana jest sieć najmłodszej marki w portfolio spółki – Sinsay. Liczba salonów Sinsay wzrośnie aż o 25 proc. w 2018 roku. W Warszawie LPP pojawi się z flagowym salonem Resereved w centrum handlowym Arkadia, ale dopiero w II połowie 2018 r. Jak wspomniała Patej,  firma zainteresowana jest powierzchnią dla salonów Reserved nie mniejszą niż 2 tys. mkw.

LPP SA, jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się producentów odzieży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma od ponad 25 lat konsekwentnie prowadzi działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. LPP SA zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Firma posiada sieć niemal 1700 salonów sprzedaży oraz sklepy on-line wszystkich swoich marek i tworzy miejsca pracy dla ok. 25 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka LPP SA jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA