PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gorący koniec roku w Atrium Copernicus

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 27 lis 2017 11:43

Gorący koniec roku w Atrium Copernicus fot. mat. prasowe

Nowe marki, relokacja oraz remodeling salonów – to zmiany, które planuje przeprowadzić największe centrum handlowe w Toruniu do końca bieżącego roku. Do grona najemców dołączy m.in. lider kobiecej bielizny, włoska marka Intimissimi, a odnowione wnętrza zaprezentują takie marki jak Esotiq czy Inglot. W grudniu nie zabraknie również tradycyjnych świątecznych stoisk z bożonarodzeniową ofertą.

REKLAMA

Już w grudniu w Atrium Copernicus pojawi się włoska marka Intimissimi, oferująca kobiecą bieliznę stworzoną z awangardowych materiałów i tkanin. Nowy salon zajmie lokal o powierzchni 90 mkw.

- Na bieżąco śledzimy zmiany zachodzące na rynku, obserwujemy zwyczaje zakupowe naszych klientów i badamy ich potrzeby, dlatego systematycznie dopasowujemy naszą ofertę do ich oczekiwań. Dbamy o to, aby marki premium i popularne sieci w naszym centrum wzajemnie się uzupełniały. Intimissimi to konkurencyjny stosunek jakości do ceny, dlatego włoska oferta cieszy się uznaniem wśród kobiet, a w Atrium Copernicus będzie stanowić idealne dopełnienie oferty fashion – zapewnia Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

To nie koniec zmian w sektorze damskiej bielizny w Atrium Copernicus. Również w grudniu nową odsłonę w toruńskim centrum zaprezentuje marka Esotiq. W odświeżonych wnętrzach klientki znajdą nie tylko bogatą ofertę bielizny, ale również mogą skorzystać z darmowego i profesjonalnego brafittingu.

- Zmiany, które zachodzą w naszym centrum, to nie tylko nowe marki. Najemcy, którzy są w Atrium Copernicus od dłuższego czasu, również dostrzegają potrzebę przedstawienia oferty w inny, nowoczesny sposób, dzięki któremu klienci będą mieli świeże spojrzenie na ich produkty. Remodeling i relokacja salonów wiąże się również z poprawą komfortu odwiedzających centrum, którzy mogą zrobić zakupy w odnowionych, czasami większych sklepach – dodaje Ewa Machowska-Górna.

Niektóre marki zmienią nie tylko wygląd sklepów, ale również lokalizację. Do nowego miejsca przeniesie się Sumatra. Salon oferujący walizki i galanterię skórzaną znanych marek, takich jak Samsonite, March 15, Stratic czy Bruno Banani jest obecny w Atrium Copernicus od dnia otwarcia centrum. Nowy salon przywita gości w rozbudowanej części obiektu na powierzchni 90 mkw.

Po wielu latach działalności w Atrium Copernicus lokalizację zmieni także marka Inglot. Polski producent kolorowych kosmetyków zamieni stoisko na pasażu na przestronny lokal o nowoczesnym wnętrzu. Produkty Inglota, cenione na całym świecie, zostaną zaprezentowane na powierzchni ponad 70 mkw.

Na początku listopada nową lokalizację zyskał też salon Green Point. Polska marka odzieżowa otworzyła większy lokal o powierzchni ponad 100 mkw.

Zmiana nastąpi również w strefie food court, gdzie zagości restauracja Chopstix. Nowy najemca uzupełni ofertę gastronomiczną centrum o dania kuchni orientalnej.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA