PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gorący koniec roku w Atrium Copernicus

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 27 lis 2017 11:43

Gorący koniec roku w Atrium Copernicus fot. mat. prasowe

Nowe marki, relokacja oraz remodeling salonów – to zmiany, które planuje przeprowadzić największe centrum handlowe w Toruniu do końca bieżącego roku. Do grona najemców dołączy m.in. lider kobiecej bielizny, włoska marka Intimissimi, a odnowione wnętrza zaprezentują takie marki jak Esotiq czy Inglot. W grudniu nie zabraknie również tradycyjnych świątecznych stoisk z bożonarodzeniową ofertą.

REKLAMA

Już w grudniu w Atrium Copernicus pojawi się włoska marka Intimissimi, oferująca kobiecą bieliznę stworzoną z awangardowych materiałów i tkanin. Nowy salon zajmie lokal o powierzchni 90 mkw.

- Na bieżąco śledzimy zmiany zachodzące na rynku, obserwujemy zwyczaje zakupowe naszych klientów i badamy ich potrzeby, dlatego systematycznie dopasowujemy naszą ofertę do ich oczekiwań. Dbamy o to, aby marki premium i popularne sieci w naszym centrum wzajemnie się uzupełniały. Intimissimi to konkurencyjny stosunek jakości do ceny, dlatego włoska oferta cieszy się uznaniem wśród kobiet, a w Atrium Copernicus będzie stanowić idealne dopełnienie oferty fashion – zapewnia Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

To nie koniec zmian w sektorze damskiej bielizny w Atrium Copernicus. Również w grudniu nową odsłonę w toruńskim centrum zaprezentuje marka Esotiq. W odświeżonych wnętrzach klientki znajdą nie tylko bogatą ofertę bielizny, ale również mogą skorzystać z darmowego i profesjonalnego brafittingu.

- Zmiany, które zachodzą w naszym centrum, to nie tylko nowe marki. Najemcy, którzy są w Atrium Copernicus od dłuższego czasu, również dostrzegają potrzebę przedstawienia oferty w inny, nowoczesny sposób, dzięki któremu klienci będą mieli świeże spojrzenie na ich produkty. Remodeling i relokacja salonów wiąże się również z poprawą komfortu odwiedzających centrum, którzy mogą zrobić zakupy w odnowionych, czasami większych sklepach – dodaje Ewa Machowska-Górna.

Niektóre marki zmienią nie tylko wygląd sklepów, ale również lokalizację. Do nowego miejsca przeniesie się Sumatra. Salon oferujący walizki i galanterię skórzaną znanych marek, takich jak Samsonite, March 15, Stratic czy Bruno Banani jest obecny w Atrium Copernicus od dnia otwarcia centrum. Nowy salon przywita gości w rozbudowanej części obiektu na powierzchni 90 mkw.

Po wielu latach działalności w Atrium Copernicus lokalizację zmieni także marka Inglot. Polski producent kolorowych kosmetyków zamieni stoisko na pasażu na przestronny lokal o nowoczesnym wnętrzu. Produkty Inglota, cenione na całym świecie, zostaną zaprezentowane na powierzchni ponad 70 mkw.

Na początku listopada nową lokalizację zyskał też salon Green Point. Polska marka odzieżowa otworzyła większy lokal o powierzchni ponad 100 mkw.

Zmiana nastąpi również w strefie food court, gdzie zagości restauracja Chopstix. Nowy najemca uzupełni ofertę gastronomiczną centrum o dania kuchni orientalnej.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.