PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Grudniowa sprzedaż Grupy Redan wzrosła o 20 proc.

  • Autor: PAP
  • 24 sty 2013 11:16

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2012 r. wyniosła 55 mln zł i była o 20 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego.

REKLAMA

Szacunkowa wielkość skonsolidowanej marży handlowej w grudniu 2012 r. wyniosła 44% i była niższa o 3 p.p. od marży zrealizowanej w grudniu 2011 r.

W ujęciu narastającym, za 12 miesięcy 2012 r., sprzedaż Grupy Redan wyniosła 437,1 mln zł i była o 15% wyższa w ujęciu r/r, natomiast marża w tym okresie była na poziomie 43%, czyli o ponad 2 p.p. niżej niż w 2011 r.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w grudniu 2012 r. wynosił 27,5 mln zł, co oznacza wzrost o 10% r/r.

Szacunkowa marża handlowa w grudniu 2012 r. wynosiła blisko 39% i była niższa o 2 p.p. od marży z grudnia 2011 r.

Sprzedaż dyskontowa po 12 miesiącach 2012 r. osiągnęła wartość 223,9 mln zł, czyli wzrosła o 14% r/r.

Szacunkowa marża handlowa na rynku dyskontowym Grupy Redan w 2012 r. wyniosła 39% i była zbliżona do wypracowanej w 2011 r.

Sieć Textilmarket na koniec grudnia składała się z 275 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,8 tys. m2, co oznacza 10% przyrost powierzchni handlowej r/r.

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w grudniu 2012 r. wynosiła 27,5 mln zł, tj. wzrosła o 33% r/r.

Szacunkowa marża wynosiła 48%, co oznacza spadek o ponad 5 p.p. r/r.

Przychody ze sprzedaży za 12 miesięcy 2012 r. wzrosły w stosunku do 2011 r. o 17% i wyniosły 213,2 mln zł.

Szacunkowa wielkość marży handlowej w 2012 r. wyniosła 48%, co oznacza poziom niższy od 2011 r. o 5 p.p.

W sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec grudnia 2012 r. funkcjonowało 230 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 36,1 tys. mkw., co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 13% r/r.

Sprzedaż towarów części modowej Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w Polsce i zagranicą w grudniu 2012 r. osiągnęła poziom 2,6 mln zł, co oznacza 82% wzrost do grudnia 2011 r., w którym sprzedaż osiągnęła 1,4 mln zł.

Sprzedaż towarów poprzez sklepy internetowe w całym 2012 r. zapewniła Grupie Redan ponad 21,6 mln zł, co oznacza 99% przyrost w porównaniu do 2011 r., gdy sprzedaż wynosiła 10,7 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA