Grudzień miesiącem próby dla e-sklepów

Przed świętami sprzedaż online w polskich sklepach zwiększa się o prawie 90 proc. — wynika z badania firmy Criteo. Kto popełni najmniej błędów, ma szansę na dobre wyniki w kolejnych miesiącach - czytamy w Pulsie Biznesu.
Grudzień to dla sklepów w sieci czas próby. Jeśli nie spełnią oczekiwań kupujących, niezadowoleni klienci mogą więcej nie skorzystać z ich usług. Zdaniem Michała Berezowskiego, partnera zarządzającego w CubeResearch, polskie sklepy, a także obsługujące je firmy (kurierzy, płatności), doskonale odrobiły lekcje z lat ubiegłych. Poprawić mogłyby jednak organizację procedur, aby uniknąć błędów na którymś etapie obsługi klienta.
Pomóc mogłoby np. zwiększenie liczebności zespołu, sięgnięcie po specjalistów z zewnątrz lub wdrożenia technologiczne.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.