PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Grupa Benefit szykuje ekspansję sieci fitness

  • Autor: Newseria.pl
  • 05 lis 2014 12:51

Benefit Systems, spółka giełdowa działająca na rynku pozapłacowych świadczeń pracowniczych, największy potencjał rozwoju tego rynku widzi w segmencie zajęć sportowych, dlatego inwestuje w kluby fitness. Do końca 2016 roku we współpracy z Calypso, Fitness Academy, Fabryką Formy oraz firmą Zdrofit chce utworzyć 70 takich placówek w całej Polsce. Spółka rozwija też ofertę wypoczynkową, turystyczną oraz żywieniową. Zarząd przygląda się także rynkom zagranicznym i myśli o zwiększeniu eksportu usług.

REKLAMA

- Jeżeli chodzi o plan rozwoju firmy na najbliższe lata, to oczywiście skupiamy się na MultiSporcie, bo widzimy tu nadal ogromny potencjał rozwoju - przekonuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Inwestor Tomasz Józefacki, prezes zarządu Benefit Systems SA. - W październiku przekroczyliśmy próg 500 tys. użytkowników kart sportowych. Nie tyczy się to tylko MultiSportu, ale ma on w tym największy udział.

Miesięczny karnet do zwykłego klubu fitness to wydatek rzędu 150-200 zł. Tymczasem kartę MultiSport pracownicy mogą mieć za kilkanaście czy kilkadziesiąt złotych. Resztę ceny pokrywa pracodawca, głównie z funduszu świadczeń socjalnych. Dlatego spółka nadal będzie inwestować, jak zapewnia Józefacki, w kluby fitness w największych miastach. Tam bowiem widzi największe grono odbiorców swoich produktów.

- Kluby są istotnym elementem naszej strategii, ponieważ pozwalają budować powierzchnię, z której później mogą korzystać użytkownicy naszych kart, a ich dynamicznie przybywa - wskazuje Józefacki. - Czynimy więc tego typu inwestycje. Planujemy do końca 2016 roku, czyli w ciągu najbliższych dwóch lat, stworzyć do 70 klubów.

Placówki powstają za pośrednictwem kilku sieci w Polsce: Calypso i Zdrofit (głównie Warszawa i okolice), Fitness Academy (Dolny i częściowo Górny Śląsk) i Fabryka Formy (Wielkopolska).

- Jeżeli chodzi o plany inwestycyjne całej grupy, to jesteśmy także zainteresowani tworzeniem nowych produktów i rozwiązań - informuje Józefacki. - Staramy się być firmą, która oferuje pełną gamę różnego rodzaju rozwiązań, pozwalających pracownikom w odpowiedni i atrakcyjny sposób wykorzystać wolny czas. Inwestujemy w różnego rodzaju narzędzia do dystrybucji oraz ofertę na platformach. Mam na myśli MultiBilet (kino), MultiTeatr (teatr), MultiWypoczynek (oferta wypoczynkowa i turystyczna) oraz BenefitLunch, czyli ofertę posiłków w godzinach pracy dla zatrudnionych.

Ważnym częścią strategii rozwoju spółki, jak zapewnia szef Benefit Systems SA, są plany związane z eksportem świadczonych usług.

- Od ponad trzech lat jesteśmy w Czechach, przyglądamy się też innym rynkom, w których widzimy potencjał rozwoju podobnych produktów - wskazuje Tomasz Józefacki.

Jego zdaniem spółka oferuje obecnie bardzo szeroką gamę produktów, dlatego w najbliższej przyszłości chce skupić się na rozwijaniu już udostępnionej oferty.

- Staramy się wzbogacać naszą ofertę, ale w ramach tych produktów i kategorii, które już posiadamy, takich jak np. MultiWypoczynek - tłumaczy Józefacki. - Tę usługę chcemy rozszerzyć nie tylko o wyjazdy weekendowe, lecz także o urlopy, ferie i kolonie dla dzieci.

Benefit Systems notowana jest na warszawskiej giełdzie od 21 kwietnia 2011 roku. Jej akcje od tej pory zdrożały o 130 proc. Cały WIG zyskał w tym czasie niespełna 8 proc., a WIG20 stracił ponad 15 proc.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA