PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Grupa CCC zwiększyła powierzchnię sprzedaży o ponad 20 proc.

  • Autor: PAP
  • 08 maj 2014 08:08

Grupa CCC wypracowała w I kwartale 2014 roku zysk netto na poziomie 0,42 mln zł wobec 1,2 mln zł zysku konsensusu. Zysk operacyjny wyniósł 5,05 mln zł, podczas gdy prognozy rynkowe mówiły o 6,4 mln zł.

REKLAMA

Przychody grupy w tym okresie ukształtowały się na poziomie 359,7 mln zł i były nieco niższe od 361 mln zł konsensusu.

Wyniki wzrosły istotnie rok do roku. W I kw. 2013 r. grupa miała 39,7 mln zł straty netto, 33,9 mln zł straty operacyjnej i 221 mln zł przychodów.

- Pierwszy kwartał 2014 roku stał pod znakiem intensywnej ekspansji na zagranicznych rynkach. Spółka otworzyła cztery sklepy w Czechach, trzy w Austrii, po dwa na Węgrzech i w Słowenii, po jednym w Niemczech i Chorwacji oraz dwa franczyzowe: jeden w Rumunii i jeden na Ukrainie - napisano w komentarzu do raportu.

Na koniec marca sieć sprzedaży grupy obejmowała 707 placówek.

Powierzchnia sprzedaży w placówkach własnych wzrosła o 20,5 proc., do 234,6 tys. mkw na koniec marca (w tym 158,1 tys. mkw w Polsce) ze 194,7 tys. mkw rok wcześniej (w tym 156,3 tys. mkw w Polsce).

Natomiast powierzchnia sprzedaży w placówkach franczyzowych wzrosła o 38,1 proc., do 19,7 tys. mkw (w tym 5,1 tys. mkw w Polsce) z 14,3 tys. mkw rok wcześniej (w tym 6,3 tys. mkw w Polsce).

Wyniki spółki charakteryzuje sezonowość sprzedaży. Najlepszą sprzedaż CCC osiąga z reguły w drugim i czwartym kwartale, choć czynniki pogodowe mogą zaburzyć ten schemat.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA