PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Grupa EM&F pozbędzie się nierentownych brandów modowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 lis 2011 15:55

Grupa EM&F pozbędzie się nierentownych brandów modowych

Grupa EM&F, franczyzobiorca takich marek jak Aldo, Esprit, Orsay czy Gap, będzie się pozbywać części nierentownych brandów ze swojego portfolio. Dzięki tej strategii chce poprawić wyniki sprzedaży w segmencie "moda i uroda", które w III kw. br. wypadły bardzo słabo na tle innych sektorów działalności spółki. Prezes firmy, Maciej Szymański uważa, że Grupa ma za dużo sklepów w tym sektorze. - Chcielibyśmy się skupić na mniejszym portfolio marek - mówi.

REKLAMA

- Niektóre nasze brandy mają po kilka sklepów i nie mają żadnej dźwigni operacyjnej - wyjaśnia.

- Zwroty z inwestycji, które poczyniliśmy, są na tyle niskie, że nie motywują nas do tego, żeby te brandy rozwijać. Przypomina to ślepą uliczkę. Wolimy oddać dany brand właścicielowi - może będzie w stanie na nim zarobić i go rozwijać. Poza tym niektóre nasze lokalizacje z jakiegoś powodu nie działają. Jeśli w tych sklepach nie da się uzyskać obniżki czynszu, to trzeba będzie je po prostu zamknąć - dodaje Szymański.

Jak dotąd firma sprzedała w III kwartale br. sieć Mango, a w I kwartale 2012 r. planuje sprzedać jeszcze jeden brand (firma nie zdradza jaki). W pierwszym kwartale przyszłego roku spółka planuje zamykać nierentowne sklepy w nierokujących lokalizacjach.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA