PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Grupa EM&F pozbędzie się nierentownych brandów modowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 lis 2011 15:55

Grupa EM&F pozbędzie się nierentownych brandów modowych

Grupa EM&F, franczyzobiorca takich marek jak Aldo, Esprit, Orsay czy Gap, będzie się pozbywać części nierentownych brandów ze swojego portfolio. Dzięki tej strategii chce poprawić wyniki sprzedaży w segmencie "moda i uroda", które w III kw. br. wypadły bardzo słabo na tle innych sektorów działalności spółki. Prezes firmy, Maciej Szymański uważa, że Grupa ma za dużo sklepów w tym sektorze. - Chcielibyśmy się skupić na mniejszym portfolio marek - mówi.

REKLAMA

- Niektóre nasze brandy mają po kilka sklepów i nie mają żadnej dźwigni operacyjnej - wyjaśnia.

- Zwroty z inwestycji, które poczyniliśmy, są na tyle niskie, że nie motywują nas do tego, żeby te brandy rozwijać. Przypomina to ślepą uliczkę. Wolimy oddać dany brand właścicielowi - może będzie w stanie na nim zarobić i go rozwijać. Poza tym niektóre nasze lokalizacje z jakiegoś powodu nie działają. Jeśli w tych sklepach nie da się uzyskać obniżki czynszu, to trzeba będzie je po prostu zamknąć - dodaje Szymański.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA