PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Grupa EM&F pozbędzie się nierentownych brandów modowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 lis 2011 15:55

Grupa EM&F pozbędzie się nierentownych brandów modowych

Grupa EM&F, franczyzobiorca takich marek jak Aldo, Esprit, Orsay czy Gap, będzie się pozbywać części nierentownych brandów ze swojego portfolio. Dzięki tej strategii chce poprawić wyniki sprzedaży w segmencie "moda i uroda", które w III kw. br. wypadły bardzo słabo na tle innych sektorów działalności spółki. Prezes firmy, Maciej Szymański uważa, że Grupa ma za dużo sklepów w tym sektorze. - Chcielibyśmy się skupić na mniejszym portfolio marek - mówi.

REKLAMA

- Niektóre nasze brandy mają po kilka sklepów i nie mają żadnej dźwigni operacyjnej - wyjaśnia.

- Zwroty z inwestycji, które poczyniliśmy, są na tyle niskie, że nie motywują nas do tego, żeby te brandy rozwijać. Przypomina to ślepą uliczkę. Wolimy oddać dany brand właścicielowi - może będzie w stanie na nim zarobić i go rozwijać. Poza tym niektóre nasze lokalizacje z jakiegoś powodu nie działają. Jeśli w tych sklepach nie da się uzyskać obniżki czynszu, to trzeba będzie je po prostu zamknąć - dodaje Szymański.

Jak dotąd firma sprzedała w III kwartale br. sieć Mango, a w I kwartale 2012 r. planuje sprzedać jeszcze jeden brand (firma nie zdradza jaki). W pierwszym kwartale przyszłego roku spółka planuje zamykać nierentowne sklepy w nierokujących lokalizacjach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA