PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Grupa EM&F zamknie w najbliższych miesiącach 10 sklepów

  • Autor: PAP/Propertynews.pl
  • 16 maj 2013 09:35

Grupa EM&F zamknie w najbliższych miesiącach 10 sklepów

W ciągu I kwartału sieć handlowo-usługowa Grupy EM&F powiększyła się o 7 placówek. W tym okresie firma zamknęła też 16 sklepów.

REKLAMA

Na koniec I kwartału 2013 r. łączna powierzchnia handlowo-usługowa Grupy EM&F wynosiła 348 tys. mkw. i liczyła 638 placówek, z wyłączeniem sklepów prowadzących działalność zaniechaną.

W ciągu I kwartału sieć handlowo-usługowa Grupy EM&F powiększyła się o 7 placówek netto. Największy rozwój sieci nastąpił w Grupie Smyk - otwarto osiem sklepów w pięciu krajach: w Polsce, Niemczech, Rosji, Turcji oraz pierwszy sklep w Czechach. Grupa EM&F kontynuowała ekspansję w segmencie Szkół Językowych - otwarto pięć szkół języka angielskiego w Polsce, Rosji oraz Turcji.

W I kwartale 2013 r. zostało zamkniętych 16 sklepów marek, z którymi zostały rozwiązane umowy franczyzowe w ramach restrukturyzacji portfela marek w segmencie modowym. Spółka podała, że do zamknięcia w najbliższych miesiącach pozostało jeszcze 10 sklepów.

Łączne wydatki inwestycyjne w I kwartale 2013 r. wyniosły 40 mln zł, co oznacza spadek o 27 proc. rdr.
"Nakłady na nowe punkty sprzedaży zostały znacząco zredukowane ze względu na spodziewane pogorszenie się koniunktury gospodarczej. Zarząd zdecydował o przesunięciu części planowanych wydatków i otwarć na kolejne kwartały 2013 r." - napisano w komunikacie.

W styczniu 2013 r. został przebudowany salon w CH Blue City w Warszawie wg nowego konceptu stref tematycznych, które łączą asortyment kilku kategorii: nauka & natura, kultura kuchni, świat zmysłów, dom & wnętrza, podróże & odkrycia, dziecko & rodzina - pozwoliło to na zwiększanie dynamiki sprzedaży produktów z kategorii pozawydawniczych, komplementarnych do tradycyjnego asortymentu Empiku (książka, gry, muzyka, film) - podała spółka. 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA