PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Grupa Muszkieterów szuka akwizycji

  • www.portalspozywczy.pl
  • 29 gru 2014 17:22

Grupa Muszkieterów szuka akwizycji

Grupa Muszkieterów, która w listopadzie tego roku przejęła 14 lokalizacji po sieci sklepów Nomi, rozgląda się za kolejnymi akwizycjami. - Trwają obecnie rozmowy z pewnymi grupami regionalnymi. Więcej nie mogę powiedzieć. Mamy zasadę, że do momentu podpisania umów niczego na temat negocjacji nie komunikujemy - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów.

REKLAMA

Po niedawnym przejęciu sklepów Nomi, należąca do Grupy Muszkieterów sieć Bricomarche przekroczyła granicę 100 placówek w naszym kraju. Logo Bricomarche pojawi się na 14 lokalizacjach po sklepach sieci Nomi w różnych częściach Polski, w tym w Bełchatowie, Przemyślu, Siemianowicach, Świętochłowicach oraz w Tczewie. Grupa Muszkieterów przy listopadowej transakcji informowała, że prowadzi dalsze negocjacje mające na celu przejęcie kolejnych punktów Nomi.

Nie oznacza to, że grupa nie jest zainteresowana również innymi przejęciami. - Grupa Muszkieterów prowadzi rozmowy dotyczące przejęć. Rozmowy są bardzo zaawansowane w przypadku sieci spożywczej. Szukamy także innych możliwości, również w obszarze operatorów sieci sklepów typu "zrób to sam" - zdradza serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Waligórski, prezes Intermarche.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA