PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Grupa Muszkieterów tworzy e-platformę dla sieci Intermarche i Bricomarche

  • dlahandlu.pl
  • 05 cze 2015 16:41

Grupa Muszkieterów tworzy e-platformę dla sieci Intermarche i Bricomarche fot. Grupa Muszkieterów

Grupa Muszkieterów coraz mocniej wchodzi w biznes e-commerce. Od kilku miesięcy trwają testy sklepu internetowego sieci spożywczej Intermarche.

REKLAMA

Firma pracuje także nad rozwiązaniami e-commerce dla sieci „dom i ogród” pod szyldem Bricomarche. W przyszłości oba e-sklepy mają działać na jednej platformie sprzedażowej.

- Obecnie pracujemy nad sklepem internetowym dedykowanym sieci Bricomarche. Nie komunikujemy jednak tego, ponieważ nie jest to bliska perspektywa. Więcej na ten temat będziemy mogli powiedzieć w październiku br. - mówi Marian Słomiak, szef sieci Bricomarché.

I dodaje: - Obecnie bardzo mocno rozwijamy naszą komunikację w internecie, ale to jeszcze nie jest nasz sklep internetowy. Na naszej stronie informujemy już o ok. 1000 produktów, ale nie jest to jeszcze sprzedaż – podkreśla Słomiak.

Grupa Muszkieterów planuje uruchomienie wspólnej e-platformy sprzedażowej dla sieci Intermarche i Bricomarche. - Pracujemy na tej samej platformie dla Intermarche i Bricomarche. Kilent będzie mógł zrobić zakupy w sklepie Bricomarche na podobnej platformie na jakiej zrobi zakupy w przypadku e-sklepu Intermarche – mówi Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów.

- Docelowo chcemy stworzyć tzw. marketplace dla wszystkich naszych sieci, czyli będzie tylko jedna platforma informatyczna. Chcemy, aby klient łatwo się orientował i nie musiał przechodzić z jednej platformy na drugą tylko dlatego, że zmienia w "internecie" szyld sieci z Bricomarche na Intermarche, czy z Intermarche na Bricomarche – wyjaśnia Patrick Renault.

Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 220 punktów sprzedaży Intermarché i 113 Bricomarché. W Centrali Grupy w Poznaniu, w trzech magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie prawie 14 tys. osób, w tym blisko 11 tys. w ramach sieci Intermarché. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci na terenie naszego kraju zajmuje się spółka ITM Polska.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA