PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Grupa Redan: Lutowe przychody wzrosły o 23 proc.

  • Autor: PAP
  • 21 mar 2013 10:11

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Grupę Redan w lutym 2013 r. wyniosła 32,3 mln zł i była o 23 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego.

REKLAMA

Szacunkowa wielkość skonsolidowanej marży handlowej w lutym 2013 r. wyniosła 39 proc. i była niższa o ponad 4 p.p. od marży zrealizowanej w lutym 2012 r.

W ujęciu narastającym za 2 miesiące 2013 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 63,9 mln zł i była o 21 proc. wyższa w ujęciu r/r, natomiast marża w tym okresie była na poziomie 39 proc., czyli blisko 4 p.p. niższa w porównaniu do roku wcześniejszego.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w lutym 2013 r. wynosił 14 mln zł, co oznacza wzrost o 11 proc. r/r.

Szacunkowa marża handlowa w lutym 2013 r. wynosiła 38 proc. i była niższa o 1 p.p. od marży z lutego 2012 r.

Natomiast sprzedaż po 2 miesiącach br. osiągnęła poziom 28,2 mln zł i była wyższa o 9 proc. r/r. Szacunkowa marża handlowa w tym okresie wynosiła 38 proc. i była niższa o 1 p.p. od ubiegłorocznej.

Sieć Textilmarket na koniec lutego składała się z 275 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,8 tys. mkw., co oznacza 8-proc. przyrost powierzchni handlowej r/r.

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w lutym 2013 r. wynosiła 18,3 mln zł, tj. wzrosła o 35 proc. r/r.
Szacunkowa marża wynosiła blisko 40 proc., co oznacza spadek o ponad 7 p.p. wobec lutego 2012 r.

Sprzedaż po 2 miesiącach br. wynosiła 35,7 mln zł, i była wyższa o 32 proc. r/r. Szacunkowa marża handlowa w tym okresie wynosiła 40 proc. i była niższa o blisko 7 p.p. od ubiegłorocznej.

W sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lutego 2013 r. funkcjonowało 222 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 34,7 tys. mkw., co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 7 proc. r/r.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w lutym 2013 r. osiągnęła poziom 2,3 mln zł, co oznacza 58-proc. wzrost do lutego 2012 r., w którym sprzedaż osiągnęła 1,5 mln zł.

Natomiast w ujęciu narastającym sprzedaż wynosiła 5,1 mln zł wobec 2,9 mln zł za 2 miesiące 2012 r., co oznacza wzrost o 77 proc. r/r.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA