PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Grupa Redan otworzyła 74 sklepy

  • Autor: ISB
  • 18 kwi 2012 09:40

Należąca do Grupy Redan sieć Textilmarket powiększyła się w minionym roku obrotowym o 52 placówki - na koniec I kw. 2012 roku składała się z 258 sklepów o łącznej powierzchni 57,1 tys. mkw. Natomiast liczba sklepów z sektora fashion wzrosła ze 196 do 218, a ich powierzchnia - z 27,5 tys. mkw. do 34 tys. mkw. rok wcześniej.

REKLAMA

- Rozwój sieci sprzedaży postępuje zgodnie z założoną strategią, zarówno w części dyskontowej, jak i modowej - zaznaczył prezes grupy, Bogusz Kruszyński.

Grupa Redan posiadała łącznie 476 sklepów na koniec I kw., tj. o 18 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Grupa wypracowała 86,7 mln zł zysku netto w I kw. 2012 r., co oznacza wzrost o 13 proc. w skali roku. Wzrost wyników Redanu w I kw. to efekt dobrej sprzedaży kolekcji, szczególnie w marcu - poinformowała spółka w komunikacie.

Wartość sprzedaży sieci modowej (marki Top Secret, Troll) w marcu wyniosła 16,3 mln zł, czyli o 34 proc.więcej niż rok wcześniej, zaś w I kw. 43,2 mln zł, co dało wzrost o 9 proc. w skali roku. Redan podał, że część dyskontowa (marka Textilmarket) zrealizowała zakładane poziomy sprzedaży w I kw. Sprzedaż w marcu 2012 r. wyniosła 17,6 mln zł, co oznacza wzrost o 22% r/r. W całym pierwszym kwartale sprzedaż wzrosła o 18 proc. r/r do 43,5 mln zł.

- Sprzedaż w pierwszym kwartale została zdeterminowana nieco lepszymi niż rok wcześniej wynikami dwóch pierwszych miesięcy oraz dobrym rezultatem marca. Przyrost sprzedaży grupy w tym miesiącu osiągnął 27 proc. - powiedział Bogusz Kruszyński.

- Niesatysfakcjonujące nas wyniki w pierwszej połowie kwartału były konsekwencją dynamicznych wyprzedaży w segmencie modowym, jakie miały miejsce w końcówce 2011 roku. W konsekwencji sprzedaż kolekcji jesienno-zimowej nastąpiła znacznie szybciej. W momencie wprowadzenia do sieci sklepów bardzo dobrze przyjętej kolekcji wiosenno-letniej przywrócona została pożądana dynamika sprzedaży w części modowej - dodał prezes.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA