PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Grycan przyspieszy rozwój za granicą

  • www.portalspozywczy.pl
  • 21 sie 2014 17:42

Grycan przyspieszy rozwój za granicą

Grycan w 2013 r. rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła między innymi trzy lokale w Czechach, jak również wystartowała ze sprzedażą do Chin i Niemiec. Na tym jednak nie koniec jej planów. Jak zdradza serwisowi portalspożywczy.pl Zbigniew Grycan, założyciel i prezes firmy, w perspektywie trzech lat producent lodów może znacznie przyspieszyć swój rozwój za granicą poprzez uruchomienie franczyzy.

REKLAMA

- Na razie nie bierzemy jeszcze pod uwagę rozwoju poprzez franczyzę. Oczywiście, myślimy o tym, nie mówimy definitywnego nie, ale musimy do tego być bardzo dobrze przygotowani. W tej chwili skupiamy się jeszcze na rynku polskim, na rozwoju mocy produkcyjnych. Przygotowujemy się, budujemy struktury. Liczę jednak, że na przestrzeni najbliższych trzech lat wejście we franczyzę za granicą będzie realne - powiedział Zbigniew Grycan.

Rodzinna firma Grycanów jeszcze w tym roku zamierza wystartować z budową dużego magazynu na działce sąsiadujacej z zakładem produkcyjnym w Majdanie pod Warszawą. Otrzymała już warunki zabudowy, a teraz czeka jeszcze na ich uprawomocnienie. - Chcielibyśmy, aby na przyszły rok magazyn był już gotowy - mówi prezes spółki.

Oprócz tego Grycan cały czas rozwija współpracę z polskimi sieciami detalicznymi. Stawia na obecność w supermarketach, hipermarketach, ale także renomowanych hotelach i restauracjach. Ze względu na specyfikę swojej marki (klasa premium), firma nie zamierza współpracować z dyskontami, mimo że należą one do grupy najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych na rynku polskim.

Od początku 2014 r. w Polsce uruchomionych zostało siedem nowych lodziarni Grycan, dzięki czemu sieć liczy już niemal 130 placówek. Do końca roku ma zostać uruchomionych jeszcze kilka lodziarni. Każda z nich to inwestycja rzędu 200-300 tys. zł. Podobne tempo rozwoju w Polsce firma zamierza utrzymywać także w najbliższych latach.

Marka Grycan-Lody od Pokoleń w ubiegłym roku tygodniu świętowała 10-lecie istnienia.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA