PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Guess wzmacnia ofertę modową Jurajskiej

Guess wzmacnia ofertę modową Jurajskiej
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 maj 2019 09:34

Kluczowy dla Galerii Jurajskiej segment modowy oferty wzbogacił się o kolejną zagraniczną markę. Swój salon w centrum handlowym otworzyła właśnie marka Guess.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 maj 2019 09:34

Galeria Jurajska poszerza swoją ofertę w segmencie modowym. Nowym najemcą centrum handlowego została właśnie marka Guess. To już 65 sklep z ubraniami w tym obiekcie, a także kolejny interesujący punkt w całej ofercie „fashion” częstochowskiej galerii.

- Szeroko pojęta moda zajmuje już 58 proc. GLA centrum. Na ofertę składają się zarówno topowe polskie marki, jak również znane zagraniczne brandy. Stale także pracujemy nad rozwojem tego segmentu wprowadzając zarówno nowych najemców, jak również tworząc obecnym warunki do rozwoju - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Tylko w ciągu ostatniego roku aż 22 najemców segmentu modowego zdecydowało się na powiększenie lokalu, relokację lub modernizację wśród nich m.in. Cropp, House i Sinsay. Centrum wzbogaciło się także o 3 dodatkowe marki modowe, w tym m.in. Jack&Jones i Puccini . Teraz do tego grona dołącza także Guess.

Amerykański brand, dla którego będzie to pierwszy salon w Częstochowie, zajął powierzchnię 275 m kw. W nowym sklepie można znaleźć szeroki wybór ubrań i obuwia dla kobiet i mężczyzn, a także akcesoria m.in. torebki, biżuterię, zegarki i okulary.

- To już 25 zagraniczna marka modowa, która nam zaufała. Guess wzmacnia przede wszystkim naszą ofertę odzieżową, a także ofertę marek z wyższej półki, które już są dostępne w naszym centrum. To także kolejne miejsce, w którym klienci znajdą szeroki wybór akcesoriów - mówi Borecka - Suda.

I faktycznie, oferta modowa Galerii Jurajskiej staje się coraz atrakcyjniejsza, ale także coraz bardziej urozmaicona, zarówno pod względem marek, jak i konceptów.

- W centrum można znaleźć dziś m.in. kompletną ofertę polskich i zagranicznych sieci, z markami Inditex, LPP i H&M na czele. Jednocześnie rozwijamy także w centrum ofertę premium, na którą składają się nieco droższe brandy i marki z wyższej półki, chociażby TruTrussardi i teraz także Guess - mówi Borecka-Suda.

- Tworzymy tym samym nowoczesną, wielkomiejską ofertę fashion, która zaspokaja różne potrzeby zakupowe klienta na lokalnym rynku i która dopasowana jest do różnych portfeli. Sprawia to, że dla mieszańców kilkunastu okolicznych miast jesteśmy dziś destynacja nr 1 na zakupy modowe - dodaje.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.174.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.