PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

H&M: Strategia niepodnoszenia cen kluczem do sukcesu

  • Autor: Onet.pl
  • 30 cze 2011 13:44

Sieć odzieżowa Hennes & Mauritz podała, że w 2011 roku planuje agresywny rozwój na rynku brytyjskim, pomimo trudnej sytuacji w tamtejszym handlu. Analitycy uważają, że szeroko debatowana strategia firmy, polegająca na niepodnoszeniu cen, jest kluczem do jej sukcesu - podał Onet.pl za DowJonesNewswires.

REKLAMA

Wielka Brytania, w której firma ma 183 sklepy, była w 2010 roku polem największej ekspansji sieci, która zwiększyła na Wyspach liczbę placówek netto o 25. Szef relacji inwestorskich H&M, Nils Vinge, powiedział agencji informacyjnej Dow Jones Newswires, że w tym roku ekspansja będzie kontynuowana w szybkim tempie.

W pierwszych dwóch kwartałach tego roku obrachunkowego H&M zdecydował się nie przerzucać znacząco wyższych kosztów produkcji na brytyjskich konsumentów, ani nie rekompensować sobie ich kosztem podwyżki podatku od wartości dodanej (VAT). Zamiast tego firma utrzymuje niskie ceny, by zwiększać udział w rynku.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA