PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

H&M zadba o zrównoważony rozwój mody

H&M zadba o zrównoważony rozwój mody
Johan Persson, CEO H&M Group.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 kwi 2019 15:35

Gospodarka obiegu zamkniętego w branży modowej jest możliwa. - Przekształcenie skórki pomarańczowej i alg w tkaninę, a resztek winogron w skórę roślinną - to tylko niektóre z wielkich pomysłów, które zostały zrealizowane – opisuje Johan Persson, CEO H&M. Prezes zapowiedział, że jego firma chce zadbać o planetę i społeczeństwo, starając się o bardziej zrównoważony rozwój przemysłu modowego.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 kwi 2019 15:35

Prezes H&M Karl-Johan Persson przypomniał, że niewiele ponad 70 lat temu jego dziadek otworzył sklep z odzieżą damską w małym szwedzkim mieście Västerås. Uważał, że każdy powinien mieć możliwość wyrażenia swojej osobowości poprzez modę, dlatego jego misją stała się jej demokratyzacja, czyli udostępnienie jej wszystkim, a nie tylko uprzywilejowanym.

- Koncepcja „Moda dla wszystkich, w atrakcyjnej cenie” od tamtej pory pozostaje w naszej firmie. Teraz chcemy zadbać o planetę i społeczeństwo, walcząc o bardziej zrównoważony rozwój przemysłu modowego – zapowiedział Karl-Johan Persson.

Prezes dodał, że branża tekstylna stoi przed poważnymi wyzwaniami, jeśli chodzi o zrównoważony rozwój środowiska i społeczny.

- Jesteśmy dużą firmą, dlatego ponosimy równie dużą odpowiedzialność za wpływ na naszą planetę. Z dumą mogę powiedzieć, że praca na rzecz zrównoważonego rozwoju jest osadzona w naszej kulturze i wartościach. Podejście długoterminowe to naturalna i ważna część naszej ogólnej strategii biznesowej. Jestem przekonany, że innowacje techniczne będą rozwiązaniem wielu problemów środowiskowych, przed którymi stoi przemysł włókienniczy – zapewnia Karl-Johan Persson.

W trosce o przyszłe pokolenia

Prezes przypomniał, że według ONZ zmiany klimatyczne i ubóstwo to dwa najważniejsze wyzwania naszych czasów i dotkną wiele przyszłych pokoleń.

- Głęboko wierzę, że możemy wnieść pozytywny wkład w stawienie im czoła. Będziemy dążyć do osiągnięcia zrównoważonej produkcji, jednocześnie tworząc dobre miejsca pracy i napędzając dobrobyt na rynkach, na których działamy – zapewnił prezes H&M.

Dodał, że zrównoważony rozwój należy traktować jako integralną część działalności koncernu.

-  Dlatego pracujemy nad tym, aby zrównoważony rozwój był zintegrowany ze wszystkimi aspektami naszej działalności, w tym z codzienną pracą pracowników. Z tego powodu wszystkie funkcje grupy są oceniane przez pryzmat zrównoważonego rozwoju. Jest to tak samo ważne jak każdy inny benchmark – wyjaśnia Karl-Johan Persson.

Prezes podkreślił jednocześnie, że nie można osiągnąć wielkiej zmiany w izolacji. Dlatego H&M popiera rozwój nowych technologii i innowacji, które pomagają stworzyć platformę przemysłu mody. Dzięki niej łatwiej jest uczestnikom przemysłu włókienniczego wspólnie pracować na rzecz pozytywnych zmian.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.236.14
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.