PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

H&M zawalczy o grubsze portfele

H&M zawalczy o grubsze portfele
fot. Photocritical/Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl/BOF/Reuters
  • Dodano: 02 paź 2018 13:01

Koniec z sieciowym podejściem? W Sztokholmie H&M testuje rozwiązania, które – jak zapewnia koncern – mają przyciągnąć bardziej zamożnych klientów.

  • Autor: PropertyNews.pl/BOF/Reuters
  • Dodano: 02 paź 2018 13:01

Zdaniem przedstawicieli firmy, dotychczasowy koncept – jednolity wystrój wnętrz, ta sama oferta i rozmieszczenie produktów w ponad 4,3 tys. salonów H&M na całym świecie – przestaje się sprawdzać. Sprzedaż od lat utrzymuje się w stagnacji, a konkurencja nie śpi. Odzieżowy potentat od kilku sezonów deklaruje potrzebę dostosowania się do szybko zmieniającego się krajobrazu handlowego.

Jednym z kierunków zmian było wprowadzenie do portfolio nietypowej – jak na grupę – marki, która oferuje wyselekcjonowany asortyment marek - i to nie tylko tych z portfela H&M. Dyskontowy Afound - jak zapewniał w czerwcu br. Karl-Johan Persson, CEO koncernu - został bardzo dobrze przyjęty zarówno w sklepie, jak i online.

Teraz przyszła pora na kolejne zmiany. W Sztokholmie H&M uruchomił pilotażowy salon, który dla sieci może być rewolucją. Nowy H&M oferuje mniejszą ofertę, wyselekcjonowane produkty segregowane według kolorystyki na stołach, diametralnie inny wystrój i indywidualną obsługę (serwis kawowy, eventy na zaproszenie).

Poprzez nowatorski koncept i odejście od standardowej oferty, H&M chce przyciągnąć zamożnych klientów. Stąd, w ofercie znajdują się ekskluzywne linie marki, dostępne głównie online ("Trend" i "Premium Quality"). Wszystko po to, by – jak powiedział Karl-Johan Persson w rozmowie z agencją Reuters - podnieść jakość i „móc sprzedawać więcej za mniej i robić to w opłacalny sposób”.

W ostatnich miesiącach grupa postawiła również na integrację kanałów sprzedaży.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.