PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Handel czy rozrywka – co przyciąga klientów?

  • Autor: propertynews.pl
  • 05 paź 2015 08:15

Handel czy rozrywka – co przyciąga klientów? Sesja "Handel czy rozrywka – co przyciąga klientów?", Property Forum 2015

Kilkanaście lat temu magnesem przyciągającym klientów był hipermarket. Dziś operator spożywczy nie gwarantuje już sukcesu. O tym, jakiej oferty rozrywkowej możemy spodziewać się w przyszłości dyskutowali prelegenci sesji "Handel czy rozrywka – co przyciąga klientów?", która odbyła się podczas Property Forum 2015.

REKLAMA

Obiekty wybudowane w pierwszej fazie powstawania nowoczesnego rynku, których schemat jest oparty na działaniu dużego operatora spożywczego, coraz częściej przegrywają rywalizację o klienta z wielofunkcyjnymi centrami handlowo-rozrywkowymi.

- To naturalny proces. 20 lat temu centra handlowe i możliwość kompleksowych zakupów w jednym miejscu były rozrywką samą w sobie. Gastronomia, kręgielnie czy inne centra rozrywkowe pełniły funkcję uzupełniającą – mówi Agnieszka Mielcarz, dyrektor działu Retail Asset Management Knight Frank. – Aktualnie centra handlowe muszą bardzo wnikliwie badać klienta, a następnie dopasowywać ofertę do jego potrzeb i oczekiwań. Z jednej strony mamy do czynienia z zawężeniem zasięgu oddziaływania, z drugiej strony centra oferujące specyficzną ofertę, przyciągają klientów z najdalszych zakątków miast.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA