PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Handel musi nadążać za zmianami zachowań konsumenckich

  • Autor: propertynews.pl
  • 11 cze 2015 12:21

Deweloperzy i najemcy muszą mieć świadomość zmian, jakie zachodzą w nowoczesnym handlu, w wykorzystaniu internetu i technologii mobilnych. Zrozumienie współczesnych zachowań konsumenckich i umiejętne łączenie kanałów sprzedaży jest kluczem do sukcesu w branży retail – to główne wnioski konferencji ECE Polish Retail Day 2015, która odbyła się w Warszawie 2 czerwca br.

REKLAMA

Gościem specjalnym drugiej edycji ECE Polish Retail Day był Ibrahim Ibrahim, dyrektor zarządzający Portland Design. W swojej prezentacji zwrócił szczególną uwagę na zmianę podejścia do handlu w dobie nowoczesnych technologii oraz na kształtowania się nowych relacji z klientem, który jak nigdy wcześniej ma ogromne możliwości wyboru, zarówno produktów jak i form sprzedaży online i offline. – Generacja C – to konsumenci, którzy na co dzień żyją w przestrzeni internetu, serfują w sieci, używają narzędzi mobilnych do komunikowania się ze światem. Nowoczesny handel musi to uwzględniać, łącząc tradycyjne formy sprzedaży z nowoczesnymi, na nowo definiując swoją rolę i funkcję – tłumaczył Ibrahim Ibrahim. 

Zdaniem eksperta, w przyszłości poszczególne marki, będą musiały zdobywać klienta nie tylko przez sam produkt, ale także poprzez wykreowanie swoich idei, za którymi będą podążać konsumenci. Dziś liczy się personalizacja doświadczeń zakupowych, a ze sprzedażą musi łączyć się zaangażowanie, edukacja i rozrywka w jednym.

O nowych trendach, które zauważa już ECE realizując swoje projekty na całym świecie mówiła Joanna Fisher, dyrektor zarządzający Center Management ECE. Wskazała ona na zjawisko łączenia kanałów sprzedaży online i offline w system inline. - Klient może robić zakupy z dowolnego miejsca, choćby z domu, zamawiając towar przez internet, a odebrać go w sklepie stacjonarnym. Oferta centrów handlowych jest coraz bardziej urozmaicana, dzięki czemu wizyta w takich obiektach nie ogranicza się tylko do samych zakupów, bo klienci mają coraz więcej możliwości spędzenia tam wolnego czasu – mówiła Joanna Fisher.

W drugiej edycji ECE Polish Retail Day 2015 wzięło udział ponad 250 uczestników: przedstawicieli branży retail, głównie sieci handlowych, współpracujących z centrami handlowymi należącymi i zarządzanymi przez ECE Projektmanagement Polska.

- Mamy nadzieję, że nasza konferencja pomoże zrozumieć zachowania konsumenckie, a także podpowie i nauczy jak stosować w praktyce nowe rozwiązania – mówił Rafał Pruba, dyrektor Działu Najmu ECE Projektmanagement Polska.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA