PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Handel stanął na rozdrożu, więc kusi inne sektory rynku

Handel stanął na rozdrożu, więc kusi inne sektory rynku
Mary Wallace, Retail & Consumer Behaviour SME, IBM Interactive Experience. Fot. PRCH/Facebook
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 cze 2019 10:20

Zwykłe kupowanie jest przereklamowane. Galeria handlowa stanie się ambasadorem edukacji o recyklingu lub stworzy niecodzienną fuzję z magazynem. – Być może następnym krokiem w rozwoju handlu będzie centrum handlowe połączone z fabryką. Handel stoi na rozdrożu, ale nie ma jednego właściwego kierunku jego rozwoju. Różne drogowskazy pokazują, że w przyszłości zarządcy i właściciele centrów handlowych staną się analitykami cyfrowych danych, designerami usług lub kreatorami przekazów medialnych – uważa Mary Wallace, Retail & Consumer Behaviour SME, IBM Interactive Experience.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 cze 2019 10:20

Zdaniem Mary Wallace, ekspertki IBM Interactive Experience, żyjemy w czasach pełnych ekstremalnych zjawisk na rynku handlowym.

– Z jednej strony mamy centrum handlowe w Szkocji z 1991 r., które na 21 sklepów miało 14 pustostanów i zostało zlicytowane na aukcji za jednego funta. Z drugiej – możemy podziwiać nowojorskie Showfields otwarte w 2018 r. Uznawane jest obecnie za najbardziej interesujący sklep na świecie. Na pierwszym piętrze znajdują się sklepy, a na ostatnim, czwartym – lofty. Obiekt jest zaprojektowany jako miks różnych funkcji: kawiarni, galerii sztuki, przestrzeni do pracy i mieszkania – opowiadała Mary Wallace podczas konferencji ReDI zorganizowanej przez Polską Radę Centrów Handlowych.

Dwa tak odmienne przykłady rodzą pytanie, czym w dzisiejszych czasach jest centrum handlowe i jakie rządzą nim trendy.

Dalej w artykule:

• Kooperacja globalnych brandów wkracza do galerii handlowych.

• O centrach handlowych, które roszczą sobie prawa autorskie do każdego selfie wykonanego na swoim terenie.

• Czy Amazon stworzy koncept, który połączy świat handlu online i offline?

• Jak eBay udowodnia, że digitalizacja nie zabija handlowych ulic?

• Czy hybrydy retailu i logistyki zrewolucjonizują rynek?

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.233.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.