PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Handel stawia na lokalność

  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • 28 lip 2014 09:27

Zdaniem analityków, handel zmierza w kierunku podkreślania lokalności. Kilka lat temu skuteczne było informowanie o polskim pochodzeniu produktów. Marki wzmacniały się, dbając właśnie o ten element z wizerunku - czytamy w Gazecie Wyborczej.

REKLAMA

Teraz coraz częściej producenci i sieci handlowe zauważają, że najłatwiej wzbudzić w kliencie emocje, podkreślając bliskość towaru na poziomie lokalnym: miasta, dzielnicy czy regionu. Widać to np. w działaniach Tesco, które właśnie wprowadziły na polski rynek nową markę własną wędlin: Skarby Regionów (13 produktów z Galicji, Wileńszczyzny, Śląska, Mazowsza i Kaszub). W podobnym kieurnku idzie Carrefour, który rozpoczyna kampanię "Z miłości do zdrowia", w ramach której chce wspierać lokalnych producentów.

Jak mówi "GW" Magdalena Zawadzka z Kompanii Piwowarskiej, zwrot w pierunku produktów lokalnych i komunikacji marek skierowanej wprost do konkretnych regionów obserwowany jest już od dwóch-trzech lat. Z kolei eksperci PwC tłumaczą, że Polacy nie mają już kompleksów, w związku czym nie istnieje już potrzeba podkreślania, że coś, co jest dobre, jest polskie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA