Hipermarkety jeszcze nie umarły
Podczas światowego kongresu sprzedaży detalicznej prezes Grupy Carrefour zaznaczył, żeby nie przekreślać znaczenia hipermarketów. Jego zdaniem przyszłością handlu jest multikanałowość, czyli jednoczesna sprzedaż w kanale tradycyjnym i internetowym. Georges Plassat nie przecenia jednak roli internetu w procesie sprzedaży. Według niego sprzedaż on-line generuje zbyt wiele kosztów.
Plassat przyznał, że Carrefour "stracił na znaczeniu" z powodu wycofania się z niektórych rynków. Nadal jest jednak zdania, że internet nie rozwiąże bieżących problemów sieci.
Prezes podkreślił, że handlowcy muszą ciężko pracować na jakość oferty produktowej i więcej inwestować w szkolenia pracowników. Dodał, że w przypadku międzynarodowej ekspansji, sieci powinny dostosowywać ofertę do rynku, a nie przenosić tego samego modelu działalnia na kolejne kraje.
Prezes Carrefoura ostrzegł, że sprzedawcy detaliczni nie powinni lekceważyć siły krajowych rywali.
Carrefour, który generuje około 40% przychodów ze sprzedaży we Francji, walczy z postrzeganiem cenowym przez klientów i spadkiem zaufania do całego segmentu hipermarketów.

- EUR 0,19% 4,18 zł
- CHF 0,35% 3,50 zł
- USD 0,81% 3,42 zł
-
PN 20:23
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
PN 18:03
W Chorzowie powstanie duża hala
-
PN 18:00
Nożownik z galerii w Stalowej Woli usłyszał 18 zarzutów
-
PN 17:36
W Śmiłowie powstanie kompleks przetwórczy?
-
PN 17:13
TYLKO U NAS Nowy park handlowy w Malborku
-
PN 17:04
Akademik może być trendy. Zaglądamy do wnętrz BaseCamp Lodz
-
PN 16:55
Marketing nieruchomości to więcej niż logo, a branding budynków to nie tylko emocje
-
PN 16:44
Hotel Arche zbiera laury za rewitalizację
-
PN 16:24
Biurowiec Immofinanz w rękach zarządcy
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Hotelarze na zakupach
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
4
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
5
Chcemy być w stolicach świata mody
-
6
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
7
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
10
Kolejna galeria rusza na podbój stolicy