PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hipermarkety muszą odzyskać straconych klientów

  • www.portalspozywczy.pl
  • 07 cze 2013 15:55

Hipermarkety mają ok. 20 proc. udział w handlu nowoczesnym i jest to rynek, który nie rośnie. Trzeba zatem znaleźć sposób na rewitalizację dużych sklepów i przywrócenie utraconych klientów. Poprzez rozwój małych sklepów i dyskontów duże sklepy sporo straciły w ostatnich latach. Tesco Extra jest przykładem na to, jak zmienia się nowoczesny handel - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl Ryszard Tomaszewski, prezes zarządu Tesco Polska.

REKLAMA

Przypomnijmy, zdaniem Ryszarda Tomaszewskiego duże sklepy będą nadal istniały, szczególnie te w dobrych lokalizacjach. Hipermarkety będą się jednak zmieniać i ewoluować, dostosowując do wymagań konsumentów. - Skończyła się w Polsce wojna na ilość sklepów, teraz liczy się jakość. Z naszym zapleczem dystrybucyjnym, włączając sprzedaż przez internet, możemy dotrzeć do 80-90 proc. klientów w Polsce - powiedział Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.

Kilka dni temu sieć zaprezentowała pierwsze Tesco Extra w Warszawie. Placówka przy ulicy Górczewskiej jest 20. sklepem sieci przebudowanym według nowego konceptu. Koszt inwestycji wyniósł ok. 30 mln zł. Docelowo wszystkie hipermarkety firmy będą działały pod tym szyldem.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA