PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hipermarkety szukają niekonwencjonalnych sposobów na odzyskanie klientów

  • dlahandlu.pl
  • 27 cze 2014 13:53

Polacy nie słyną z lojalności konsumenckiej, która to w ostatnim czasie jeszcze osłabła. Proces taki w szczególnym stopniu dotknął hipermarkety. Sieci poszukują zatem niekonwencjonalnych sposobów, aby pozyskać utraconych konsumentów. Francuska sieć E. Leclerc w ostatnim czasie postanowiła zorganizować m.in. kino plenerowe, pokazy kulinarne i akcje tematyczne.

REKLAMA

W maju hipermarket E.Leclerc Ursynów zaprosił klientów na dziesięciodniowy festiwal regionalnych specjałów francuskich. W tym roku sprowadzono prosto z Francji różnorodne rodzaje wędlin, przetworów mlecznych, jogurtów, deserów, słodyczy oraz całą gamę kultowych serów pleśniowych. W ofercie znalazły się również oryginalne przetwory takie jak krem z kasztanów, słynna musztarda Dijon czy alzacki pasztet z Foie Gras.

Podobne działania prowadzi od dłuższego czasu Lidl, który regularnie organizuje tygodnie tematyczne. Zdaniem Andrzeja Wojciechowicza z FMCG Business Consulting, ,,tygodnie tematyczne'' to forma poszukiwania wartości dodanej do rozbudowywanego lub restrukturyzowanego asortymentu. Spośród wielu propozycji konsumenci sami wybiorą te towary, które chcieliby kupować na co dzień. Ponadto tego rodzaju kampanie dodatkowo zachęcają do odwiedzenia sklepu przez klientów, którzy do tej pory nie robili w nim zakupów.

E.Leclerc organizuje również kina plenerowe pod hasłem „Wieczór z gwiazdami w E.Leclerc". Kolejna edycja wydarzenia rozpocznie się 28 czerwca przy hipermarkecie w Ostrołęce. Podobne wydarzenia organizuje sieć Biedronka. Cały projekt wystartował pierwszego dnia lata w Augustowie, przez ostatni tydzień codziennie odwiedzając miejscowości na północy kraju.

W ostatnim czasie wiele sieci nawiązało współpracę z kucharzami. Pionierem w tym zakresie był Lidl organizując kampanię reklamową z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Tym śladem poszedł również E. Leclerc. W dniach 27-28 czerwca w hipermarkecie w Elblągu na oczach publiczności profesjonalny szef kuchni - Kamil Polinceusz, kolejny raz odkryje tajemnice swej sztuki. Tym razem w roli głównej wystąpią produkty „Marki Własnej", z których zostaną przyrządzone potrawy. Na koniec pokazu każdy gość będzie mógł spróbować świeżo przygotowanych potraw. Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA