PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hipermarkety szukają sposobów na wyjście z kryzysu

  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • 16 lip 2014 09:30

Hipermarkety tracą swoją pozycję na handlowym rynku. Każdy kolejny kwartał oznacza spadek sprzedaży w tych punktach o 4-5 pkt proc. Dla hipermarketów słaby był poprzedni rok, fatalny był również początek obecnego - informuje Gazeta Wyborcza.

REKLAMA

Hipermarkety walczą o swoją pozycję na handlowej mapie. Tesco, w obliczu spadającej sprzedaży tradycyjnej, stawia na rozwój zakupów w sieci. Największy rynek zakupów online to Warszawa. W Tesco to 25 proc. przychodów.

Jak informuje Gazeta Wyborcza sklep internetowy, ale tylko w Warszawie, ma Auchan. Jednak sieć nie do końca jest ze swojego e-sklepu zadowolona.

Swoje wejście w e-handel kilka lat temu mocno rozważał też Carrefour. Na razie jednak nic się w tej kwestii nie wydarzyło, za to kilka dni temu sieć zapewniła, że po trzech latach przerwy uruchomi przynajmniej dwa nowe hipermarkety.

Hipermarkety cały czas szukają "nowego otwarcia". Zarówno w Polsce jak i na Zachodzie. W polskich hipermarketach oprócz jedzenia i dziecięcych wózków są już więc serwisy telefonów komórkowych, okuliści, restauracje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.