PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hiszpańska marka odzieżowa wprowadza do Polski koncept "kids"

  • Autor: Propertynews.pl
  • 05 sie 2013 11:12

Hiszpańska marka odzieżowa wprowadza do Polski koncept "kids"

W krakowskim centrum handlowym Bonarka City Center zadebiutowała marka Mango Kids. Hiszpańska firma Mango jest obecna w Polsce od wielu i do tej pory oferowała odzież dla kobiet i mężczyzn.

REKLAMA

Koncept "kids" oferują w Polsce w ramach swoich salonów m.in. takie sieci jak Zara, H&M czy Reserved.

Na ofertę Mango Kids składają się uszyte zgodnie z obowiązującymi trendami ubrania dla dzieci w wieku 3-12 lat. 

- Nowo otwarty dział dla dzieci nie tylko jest pierwszym w naszym kraju, ale zaledwie 10. na całym świecie, co stanowi dodatkowe wyróżnienie dla naszych klientów - wyjaśnia Michał Dziedzina, dyrektor centrum handlowego Bonarka City Center. - To nie koniec planowanych otwarć w Bonarce. Już we wrześniu działalność u nas rozpoczną trzy kolejne butiki: Sinsay, Mohito oraz drugi, większy salon Reserved.

Pojawienie się Mango Kids wzmacnia i tak silną już dziecięcą ofertę Bonarki, gdzie na zakupy zaprasza m.in. Smyk Megastore, Mothercare czy Young Reporter.

Mango Kids znajduje się w salonie Mango w Bonarce, będącym jednocześnie największym salonem tej marki w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA