PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Holenderski dyskont szykuje ekspansję nad Wisłą

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 25 sty 2018 07:54

Holenderski dyskont szykuje ekspansję nad Wisłą Action (mat.pras.)

W Niemczech sieć debiutowała kilkoma sklepami, dziś ma ich 220. - Mamy nadzieję, że nasz model biznesowy sprawdzi się również w Polsce – mówi portalowi PropertyNews Maria Langhammer, International Communication Specialist Action. Sieć jesienią otworzyła nad Wisłą sześć sklepów i nie wyklucza kolejnych otwarć w najlepszych lokalizacjach min. parkach i centrach handlowych.

REKLAMA

- Wybraliśmy Polskę ze względu na jej infrastrukturę, kapitał ludzki, wielkość i potencjał rozwojowy. Polska znajduje się również w niedalekiej odległości od Niemiec i Austrii, gdzie Action już doskonale prosperuje. Oznacza to, że istniejąca infrastruktura logistyczna Action może być z łatwością wykorzystana jako punkt wyjścia do dalszego rozwoju - mówi Maria Langhammer, international Communication Specialist Action.

Marka Action rozpoczęła ekspansję polskiego rynku od  galerii handlowej Park Leszno, kolejne sklepy  otworzyła w Głogowie, Legnicy, Wałbrzychu, Świdnicy i Lubaniu.

- Kiedy wchodzimy na nowy rynek, zawsze zaczynamy od kilku sklepów, aby zobaczyć, jak klienci przyjmą naszą koncepcję. Następnie decydujemy o kolejnych krokach ekspansji. Tak zrobiliśmy na przykład w Niemczech czy Austrii. Mamy nadzieję, że nasz model biznesowy sprawdzi się również w Polsce i już niedługo będziemy mogli przedstawić dalsze plany rozwoju naszej sieci na tym rynku – mówi Maria Langhammer.

Dyskont oferuje przede wszystkim produkty nieżywnościowe. Pierwsze miesiące działalności w Polsce firma zalicza do udanych:

- Cieszymy się z wyników z pierwszych kilku miesięcy w Polsce oraz informacji zwrotnych, które otrzymaliśmy od naszych klientów i pracowników. Nasza koncepcja jest dobrze postrzegana przez Polaków, a wartości naszej firmy są zgodne z oczekiwaniami lokalnych pracowników –mówi Maria Langhammer.

Sieć Action interesują lokalizacje w małych i dużych miastach.

- Jesteśmy elastyczni w kwestii lokalizowania naszych sklepów. Nasza koncepcja sprawdza się nie tylko w parkach handlowych czy centrach handlowych, ale również jako samodzielne sklepy. Niemniej jednak, wszystkie wybrane lokalizacje mają jedną wspólną cechę: znajdują się w atrakcyjnym, łatwo dostępnym otoczeniu z dobrą infrastrukturą i dostępnymi miejscami parkingowymi dla klientów – dodaje Langhammer.

Wszystkie sklepy Action posiadają co najmniej 800 mkw. powierzchni.

 - Ważne jest dla nas np.  atrakcyjne środowisko handlowe z dobrą infrastrukturą i wystarczającą liczbą miejsc parkingowych. Nasze kryteria uwzględniają również wielkość powierzchni, cenę wynajmu, czy dobrą widoczność. Otwarcia sklepów Action mogą więc mieć miejsce zarówno w małych, średnich jak i dużych miastach. Z pewnością jednak nie znajdziemy sklepów Action przy najdroższych ulicach handlowych w centrum miasta - mówi Maria Langhammer.

Action to międzynarodowa sieć dyskontów z artykułami nieżywnościowymi, w ramach której powstało ponad 1000 sklepów w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. W 2016 roku wartość sprzedaży w Action sięgnęła 2,7 miliarda euro.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA