PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

House of Donuts szykuje mocne wejście do galerii handlowych

  • www.portalspozywczy.pl
  • 28 mar 2017 12:08

House of Donuts szykuje mocne wejście do galerii handlowych Julia Krzanowska, współwłaścicielka House of Donuts

- Stale obserwujemy zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców. Rozmawiamy z sześcioma poważnymi kontrahentami – powiedziała Julia Krzanowska, współwłaścicielka House of Donuts podczas Food Show 2017 w Katowicach. Sieć stawia także na rozwój w centrach handlowych – w tym poprzez franczyzę. Powstała już koncepcja lokali oraz wysp.

REKLAMA

- Pierwszy punkt sieci House of Donuts powstał w 2014 r. w Krakowie. Odzew był spory, a ukłon w kierunku diet eliminacyjnych przysporzył nam sporo fanów. To skłoniło nas do otwarcia drugiego punktu, także w stolicy Małopolski. Zaraz potem powstała idea food truck’ów, które kojarzyły nam się z Nowym Jorkiem – mówiła Julia Krzanowska.

Na początku działalności właściciele konceptu w ogóle nie myśleli o franczyzie. Namówili ich do tego klienci, którzy pytali o taką formę rozwoju.

- Na początku było ciężko opracować receptury i sprowadzić nasze donuty i inne przysmaki do formy półproduktów, a to było jedyne wyjście, aby utrzymać ich jakość. Ciężka praca się opłaciła. Po dwóch latach powstał pierwszy franczyzowy lokal – w Katowicach. Niedawno uruchomiono także punkt w Poznaniu. Stale obserwujemy zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców. Rozmawiamy z sześcioma poważnymi kontrahentami – dodała Julia Krzanowska.

Sieć House of Donuts stawia także na rozwój w centrach handlowych – również za pomocą franczyzą. Powstała koncepcja lokali oraz wysp. 

House of Donuts to połączenie cukierni z kawiarnią. To sieć, która zarówno sprzedaje poprzez lokale stacjonarne, jak i food trucki. Dodatkowo uruchomiono także program franczyzowy.  

- Pomysł na koncept House of Donuts zrodził się kilka lat temu podczas podróży do Stanów Zjednoczonych. Wtedy w Polsce jeszcze nie było takiego konceptu – jeszcze do naszego kraju nie powróciła w tym czasie sieć Dunkin’Donuts – mówiła Julia Krzanowska.

Ale pomysłodawcy chcieli skupić się także na produktach gluten-free oraz wegańskich – sami cierpią na nietolerancje pokarmowe. Chcąc odróżnić się od innych sieci, uruchomiono także aplikację mobilną, która pozwala personalizować donuty. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA