PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

HubStyle na dużym plusie

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 maj 2017 11:20

HubStyle na dużym plusie fot. Pixabay

HubStyle, właściciel marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny oraz dostawca kontentu internetowego, podsumował I kwartał 2017 r. W tym okresie przychody grupy wzrosły o 24 proc. i wyniosły 5 779 tys. zł.

REKLAMA

W trakcie pierwszych trzech miesięcy roku spółka pracowała m.in. nad usprawnianiem procesów i wzmocnieniem infrastruktury e-commerce. W marcu 2017 r. HubStyle zaktualizował strategię rozwoju. Do swojego portfolio sukcesywnie wprowadza nowe kolekcje odzieżowe.

W I kwartale 2017 r. Grupa HubStyle wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 5 779 tys. zł, co oznacza wzrost o 24 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Wynik EBITDA był równy -374 tys. zł wobec -802 tys. zł wypracowanego w I kwartale 2016 r., a wynik netto wyniósł -848 tys. zł wobec -936 tys. zł w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Dynamiczny wzrost przychodów całej Grupy Kapitałowej to przede wszystkim efekt wzrostu skali działalności w segmencie sprzedaży odzieży. Ten segment działalności jest obecnie kluczowy dla Grupy - w I kwartale 2017 r. wygenerował ponad 58 proc. jej przychodów. Aktualizując strategię działalności władze Grupy zdecydowały o skoncentrowaniu się na najbardziej dochodowych markach. W związku z tym, Grupa w I kwartale 2017 r. poniosła straty związane z wycofaniem nierentownych konceptów modowych, co jednorazowo obniżyło wyniki tego kwartału o 360 tys. zł. Po wyłączeniu tych nakładów wynik EBITDA w I kwartale 2017 r. wynosi 13 tys. zł, a wynik netto -488 tys. zł.

- W I kwartale pracowaliśmy nad optymalizacją w całej Grupie, aby móc zwiększać skalę działalności i wzmocnić naszą pozycję rynkową. Zaktualizowaliśmy strategię rozwoju, zgodnie z którą skupiamy się kluczowych markach jakimi są Sugarfree oraz Cardio Bunny. Marki te odpowiadają za ponad 90 proc. przychodów w segmencie Fashion - powiedziała prezes zarządu Monika Englicht.

Ze względu na konieczność dostosowania celów średnio i długoterminowych do aktualnie obserwowanych uwarunkowań rynkowych, w marcu 2017 r. HubStyle zaktualizował strategię Grupy. W wyniku przeprowadzonych analiz zarząd zdecydował o kontunuowaniu działań zmierzających do dalszego, intensywnego rozwoju segmentu sprzedaży odzieży, opartego o marki własne, przede wszystkim dzięki sprzedaży online.

HubStyle będzie koncentrował się na markach Sugarfree i Cardio Bunny, oraz dalej rozwijał je dzięki poszerzeniu głębokości i szerokości oferty produktowej, działaniom marketingowym zwiększającym rozpoznawalność marek, wprowadzaniu dalszych funkcjonalności i ułatwień dla klientów. Strategia zawiera również rozwój skalowalnej infrastruktury e-commerce.

Sugarfree to marka oferująca sukienki, które są projektowane i szyte w Polsce. Marka Cardio Bunny została stworzona dla młodych kobiet które aktywnie spędzają wolny czas. Marka oferuje sportowe ubrania, które są noszone również poza siłownią.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.