PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

HubStyle na dużym plusie

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 maj 2017 11:20

HubStyle na dużym plusie fot. Pixabay

HubStyle, właściciel marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny oraz dostawca kontentu internetowego, podsumował I kwartał 2017 r. W tym okresie przychody grupy wzrosły o 24 proc. i wyniosły 5 779 tys. zł.

REKLAMA

W trakcie pierwszych trzech miesięcy roku spółka pracowała m.in. nad usprawnianiem procesów i wzmocnieniem infrastruktury e-commerce. W marcu 2017 r. HubStyle zaktualizował strategię rozwoju. Do swojego portfolio sukcesywnie wprowadza nowe kolekcje odzieżowe.

W I kwartale 2017 r. Grupa HubStyle wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 5 779 tys. zł, co oznacza wzrost o 24 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Wynik EBITDA był równy -374 tys. zł wobec -802 tys. zł wypracowanego w I kwartale 2016 r., a wynik netto wyniósł -848 tys. zł wobec -936 tys. zł w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Dynamiczny wzrost przychodów całej Grupy Kapitałowej to przede wszystkim efekt wzrostu skali działalności w segmencie sprzedaży odzieży. Ten segment działalności jest obecnie kluczowy dla Grupy - w I kwartale 2017 r. wygenerował ponad 58 proc. jej przychodów. Aktualizując strategię działalności władze Grupy zdecydowały o skoncentrowaniu się na najbardziej dochodowych markach. W związku z tym, Grupa w I kwartale 2017 r. poniosła straty związane z wycofaniem nierentownych konceptów modowych, co jednorazowo obniżyło wyniki tego kwartału o 360 tys. zł. Po wyłączeniu tych nakładów wynik EBITDA w I kwartale 2017 r. wynosi 13 tys. zł, a wynik netto -488 tys. zł.

- W I kwartale pracowaliśmy nad optymalizacją w całej Grupie, aby móc zwiększać skalę działalności i wzmocnić naszą pozycję rynkową. Zaktualizowaliśmy strategię rozwoju, zgodnie z którą skupiamy się kluczowych markach jakimi są Sugarfree oraz Cardio Bunny. Marki te odpowiadają za ponad 90 proc. przychodów w segmencie Fashion - powiedziała prezes zarządu Monika Englicht.

Ze względu na konieczność dostosowania celów średnio i długoterminowych do aktualnie obserwowanych uwarunkowań rynkowych, w marcu 2017 r. HubStyle zaktualizował strategię Grupy. W wyniku przeprowadzonych analiz zarząd zdecydował o kontunuowaniu działań zmierzających do dalszego, intensywnego rozwoju segmentu sprzedaży odzieży, opartego o marki własne, przede wszystkim dzięki sprzedaży online.

HubStyle będzie koncentrował się na markach Sugarfree i Cardio Bunny, oraz dalej rozwijał je dzięki poszerzeniu głębokości i szerokości oferty produktowej, działaniom marketingowym zwiększającym rozpoznawalność marek, wprowadzaniu dalszych funkcjonalności i ułatwień dla klientów. Strategia zawiera również rozwój skalowalnej infrastruktury e-commerce.

Sugarfree to marka oferująca sukienki, które są projektowane i szyte w Polsce. Marka Cardio Bunny została stworzona dla młodych kobiet które aktywnie spędzają wolny czas. Marka oferuje sportowe ubrania, które są noszone również poza siłownią.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA