PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

HubStyle wchodzi do mniejszych miast

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 kwi 2019 08:45

HubStyle, właściciel marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, chce dotrzeć do jak największej grupy klientek. – Już w maju zostaniemy większościowym dostawcą odzieży do nowego butiku w Ostrzeszowie, miejscowości liczącej 15 tys. mieszkańców – zapowiada w rozmowie z PropertyNews.pl Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży HubStyle. - Będzie to placówka pilotażowa, w której przeprowadzimy test działalności w mniejszych miastach.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 kwi 2019 08:45

Zdaniem przedstawiciela firmy, w mniejszych miastach tkwi duży potencjał, generowany m.in. przez program 500+. - Widzimy dużą siłę nabywczą, klientki chcą ubierać się modnie i mają na to pieniądze – wyjaśnia Michał Brzemiński. - Jedynym problemem są dobre lokalizacje w rozsądnych cenach, jednak w mniejszych miejscowościach znacznie łatwiej o okazje niż np. w aglomeracjach.

Równocześnie z rozwojem sieci salonów, HubStyle rozkręca kanał dystrybucyjny. – Rozpoczynamy współpracę ze sklepami multibrandowymi, a także stworzyliśmy zespół dystrybutorów regionalnych, którzy będą docierać z naszą ofertą do mniejszych miejscowości – mówi dyrektor sprzedaży HubStyle.

Obecnie z HubStyle współpracuje sześciu dystrybutorów, w najbliższych dniach ta liczba ma się jednak podwoić. - Do czerwca br. chcemy pozyskać 16 partnerów, ale – jeśli chodzi o ten filar działalności – potencjał sklepów multibrandowych jest znacznie większy. Chcemy go wykorzystać, dlatego aktywnie poszukujemy butików do współpracy. Zachęcamy również właścicieli tego typu sklepów, aby zgłaszali się bezpośrednio do nas.

Przeczytaj wywiad: Hubstyle wędruje z internetu do realu. Wkrótce nowe salony

Pod markami należącymi do HubStyle działają aktualnie dwa punkty własne: w Warszawie i w Poznaniu. Dodatkowo firma współpracuje również z partnerami franczyzowymi – pierwszy butik na licencji ruszył we Wrocławiu. - Najbliższe miesiące upłyną na przygotowaniach kolejnych otwarć – także w dużych galeriach wielkich miast - zapewnia Michał Brzemiński.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.83.37
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.