PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hygienika ma środki na rozwój Schleckera, ale na celowniku są też inne przejęcia

  • Autor: Parkiet
  • 08 sie 2012 09:00

Hygienika ma środki na rozwój Schleckera, ale na celowniku są też inne przejęcia

Kamil Kliniewski, prezes Hygieniki, ma alternatywne rozwiązania, gdyby nie udało się kupić sieci Schlecker. Jej przejęcie nie jest przesądzone, a decyzje mają zapaść w ciągu miesiąca. Na celowniku są też inne podmioty do przejęcia. Ponadto prezes chce stworzyć platformę sprzedaży przez internet - pisze "Parkiet".

REKLAMA

Akcjonariusze Hygieniki jednomyślnie zatwierdzili wczoraj uchwałę o emisji do 16 mln warrantów bez prawa poboru, uprawniających do objęcia akcji serii G (teraz kapitał dzieli się na ponad 23,3 mln papierów). Zgodnie z ustalonymi warunkami zarząd producenta pieluch i artykułów higienicznych na podwyższenie kapitału ma trzy lata. To oznacza, że spółka będzie mogła pozyskać około 16 mln zł.

Pieniądze z emisji mają zostać przeznaczone m.in. na rozwój polskiej sieci drogerii Schlecker, choć sfinalizowanie jej przejęcia się przedłuża i nie jest jeszcze przesądzone, czy dojdzie do transakcji. Kliniewski tłumaczy, że syndyk niemieckiego koncernu, z którym dotychczas były prowadzone negocjacje, sprzedał ostatecznie austriackiemu funduszowi łącznie trzy spółki zarządzające sieciami tego brandu drogeryjnego w Polsce, Austrii i we Włoszech. Polska część, jak twierdzi szef lublinieckiej spółki, jest ciągle do kupienia - czytamy w "Parkiecie".

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA