PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hygienika zakończyła proces przejęcia sieci Meng

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 lip 2014 08:44

Hygienika zakończyła proces przejęcia sieci Meng

Spółka zależna Hygieniki przejęła 24 drogerie Meng w Luksemburgu. To wszystkie tego typu sklepy w tym kraju. Przejęcie sieci w Europie Zachodniej ma zapoczątkować ekspansję Hygieniki, która chce się koncentrować na najbardziej perspektywicznych rynkach w handlu.

REKLAMA

Jak mówi prezes Kamil Kliniewski, liczba sklepów drogeryjnych Meng w ciągu najbliższych dwóch-trzech lat może zostać podwojona, a jej obroty zwiększone do około 40-50 milionów euro (prognoza na przyszły rok to ok. 15 mln euro). EBITDA po wprowadzeniu nowego zarządzania powinno przekroczyć 10 proc. (w 2015 r. ok. 6 proc.).

Kliniewski zwraca uwagę na to, że przejęcie luksemburskich drogerii pozwoli Hygienice (która wkrótce zmieni nazwę na Kerdos Group) na wspólne zakupy, rozwój marek własnych na skalę europejską, obniżenie kosztów logistyki. Prowadzenie wielu działań z poziomu Polski znacznie obniży koszty działalności, co przełoży się na zwiększenie zysków z przyszłości. Z kolei dostawcom firmy da szansę rozwoju na rynkach europejskich.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • tomi 2014-07-30 13:30:38
    ...o fiu ,fiu , pogratulować ....( jeżeli to nie jest wyprowadzenie majątku z Polski ,co ostatnio jest swego rodzaju normą ... ) ....

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA