PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

IBM zapowiada renesans tradycyjnego handlu

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Dodano: 18 mar 2014 08:41

Postęp technologiczny nie musi iść w parze z rozwojem sektora e-commerce - uważają eksperci firmy IBM. Jak możemy przeczytać w Rzeczpospolitej, dzięki nowoczesnym technologiom właściciele sieci handlowych będą mogli znacznie lepiej i szybciej trafić do potrzeb klientów.

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Dodano: 18 mar 2014 08:41

Podstawą dla nowoczesnego sklepu ma być integracja cyfrowej i fizycznej oferty. Głównym zadaniem tradycyjnych sklepów będzie znalezienie odpowiedzi na potrzeby klienta jeszcze zanim wejdzie do placówki.

Kolejnym atutem, jaki już niedługo zdobędą sieci handlowe, będzie wiedza o klientach. Dzięki stosowaniu nowoczesnych narzędzi analitycznych sprzedawcy będą mogli znacznie lepiej dopasować swoją ofertę do potrzeb potencjalnych nabywców. Umożliwi to nie tylko skrócenie dystansu do sklepów internetowych, ale także, w połączeniu z tradycyjnymi atutami sklepów stacjonarnych, przyciągnięcie zupełnie nowych nabywców.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.56.90
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.